1 października 2007, Anna Pańczyk została Dyrektorem Generalnym DougFaberFamily.
Anna Pańczyk od 9 lat związana była z Saatchi & Saatchi Poland, a przez ostanie dwa, zajmowała stanowisko Deputy Managing Director.
Współwłaściciele spółki, Filip Friedmann i Jacek Olechowski, dotychczas zarządzający Agencją, przesunęli się tym samym do kierowania grupą Mothership, w skład której wchodzą spółki: DFF, Adworks, EmLab, Yoof i Goodwill PR.
„ Ania na stanowisku Dyrektora Generalnego to początek nowej, ofensywnej strategii rozwoju DFF. Chcemy zacząć walczyć o najbardziej prestiżowe budżety i nagrody na rynku – warunkiem sukcesu jest wzmocnienie zespołu poprzez pozyskanie najlepszych ludzi.” – stwierdził Filip Friedmann, Prezes Zarządu DFF.
„Do końca roku będziemy chcieli wprowadzić nowy, efektywny model współpracy z klientami oraz przygotować się do poszukiwania nowego biznesu. Jestem przekonana, że w najbliższych miesiącach DFF będzie agencją, która wpłynie znacząco na układ sił na rynku reklamowym w Polsce.” – dodaje Anna Pańczyk – „W ciągu kilku tygodni planujemy ostatecznie zamknąć proces rekrutacji na stanowisko dyrektora kreatywnego agencji.”
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.