Z dniem 2 stycznia 2008 roku, Przemysław Bukato został Dyrektorem ds. Marketingu zmierzającej na giełdowy parkiet firmy Vobis SA. Odpowiedzialny będzie za przygotowanie i wdrożenie nowej strategii marketingowej w firmie Vobis.
Przemysław Bukato, pełniący ostatnio funkcję szefa linii NewBusiness w Polkomtel SA i odpowiedzialny m.in. za wprowadzenie na rynek i zarządzanie takimi markami jak iPlus oraz Plus.pl, został mianowany Dyrektorem ds. Marketingu firmy Vobis SA. W związku z dynamicznym rozwojem spółki oraz rozbudową struktur firmy, niezbędne stało się rozdzielenie funkcji Wiceprezesa Zarządu oraz Dyrektora ds. Marketingu. „Jesteśmy przekonani, że szerokie doświadczenie nowego dyrektora nabyte podczas długoletniej pracy w branży teleinformatycznej pozwoli wprowadzić nowe spojrzenie na realizowaną dotychczas strategię firmy, dzięki czemu umocnimy się na pozycji lidera rynkowego” – mówi Przemysław Jakubiec, Wiceprezes Zarządu ds. Zakupów i Marketingu.
Jednym z głównych zadań Przemysława Bukato będzie zwiększenie wartości marki Vobis oraz optymalizacja procesów marketingowo-sprzedażowych zachodzących w firmie. „Dzięki planowaniu strategicznemu, działania w ramach aktywności marketingowych sieci Vobis będą spójne z najnowszymi trendami oraz stosowane będą optymalne techniki komunikacji dla tej kategorii rynkowej.” – deklaruje Przemysław Bukato. Dodatkowo, bazując na współpracy z producentami rozwiązań informatyczno-telekomunikacyjnych, nowy dyrektor zamierza wprowadzić firmę w segmenty rynkowe, w których Spółka do tej pory nie prowadziła aktywnej działalności.
W 1994 roku Przemysław Bukato ukończył Szkołę Główną Handlową w Warszawie. Pierwsze szlify zawodowe zbierał pracując w firmach Optimus SA, IBM Polska oraz ComputerLand. Zajmował się również mobilnym Internetem w PTK Centertel. Ostatnio piastował stanowisko szefa linii NewBusiness w Polkomtelu, gdzie był odpowiedzialny za iPlusa oraz implementację wielodostępowego portalu rozrywkowego Plus.pl dla Klientów sieci Plus.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.