Z dniem 2 stycznia 2008 roku, Przemysław Bukato został Dyrektorem ds. Marketingu zmierzającej na giełdowy parkiet firmy Vobis SA. Odpowiedzialny będzie za przygotowanie i wdrożenie nowej strategii marketingowej w firmie Vobis.
Przemysław Bukato, pełniący ostatnio funkcję szefa linii NewBusiness w Polkomtel SA i odpowiedzialny m.in. za wprowadzenie na rynek i zarządzanie takimi markami jak iPlus oraz Plus.pl, został mianowany Dyrektorem ds. Marketingu firmy Vobis SA. W związku z dynamicznym rozwojem spółki oraz rozbudową struktur firmy, niezbędne stało się rozdzielenie funkcji Wiceprezesa Zarządu oraz Dyrektora ds. Marketingu. „Jesteśmy przekonani, że szerokie doświadczenie nowego dyrektora nabyte podczas długoletniej pracy w branży teleinformatycznej pozwoli wprowadzić nowe spojrzenie na realizowaną dotychczas strategię firmy, dzięki czemu umocnimy się na pozycji lidera rynkowego” – mówi Przemysław Jakubiec, Wiceprezes Zarządu ds. Zakupów i Marketingu.
Jednym z głównych zadań Przemysława Bukato będzie zwiększenie wartości marki Vobis oraz optymalizacja procesów marketingowo-sprzedażowych zachodzących w firmie. „Dzięki planowaniu strategicznemu, działania w ramach aktywności marketingowych sieci Vobis będą spójne z najnowszymi trendami oraz stosowane będą optymalne techniki komunikacji dla tej kategorii rynkowej.” – deklaruje Przemysław Bukato. Dodatkowo, bazując na współpracy z producentami rozwiązań informatyczno-telekomunikacyjnych, nowy dyrektor zamierza wprowadzić firmę w segmenty rynkowe, w których Spółka do tej pory nie prowadziła aktywnej działalności.
W 1994 roku Przemysław Bukato ukończył Szkołę Główną Handlową w Warszawie. Pierwsze szlify zawodowe zbierał pracując w firmach Optimus SA, IBM Polska oraz ComputerLand. Zajmował się również mobilnym Internetem w PTK Centertel. Ostatnio piastował stanowisko szefa linii NewBusiness w Polkomtelu, gdzie był odpowiedzialny za iPlusa oraz implementację wielodostępowego portalu rozrywkowego Plus.pl dla Klientów sieci Plus.
Wpisy promowane
- Funkcjonalny dodatkowy moduł do myjki firmy Mewa zaopatrzonej w pędzel do czyszczenia częściMewa uzupełnia o kolejny moduł swoją kompleksową usługę w zakresie czyszczenia części maszyn i komponentów. Sprawdzone w działaniu i przyjazne ...
- Jak znaleźć odpowiedniego inwestora?Każda firma, niezależnie od wielkości, może w pewnym momencie potrzebować zastrzyku finansowego lub strategicznego wsparcia. Problem w tym, że znalezienie ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- Przedświąteczne zakupy Polaków: co kupujemy pod choinkę?W pierwszych tygodniach grudnia Polacy coraz częściej przenoszą swoje poszukiwania idealnych prezentów do internetu. Jak wynika z analizy Shoper, popularnej ...
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.