Z dniem 2 stycznia 2008 roku, Przemysław Bukato został Dyrektorem ds. Marketingu zmierzającej na giełdowy parkiet firmy Vobis SA. Odpowiedzialny będzie za przygotowanie i wdrożenie nowej strategii marketingowej w firmie Vobis.
Przemysław Bukato, pełniący ostatnio funkcję szefa linii NewBusiness w Polkomtel SA i odpowiedzialny m.in. za wprowadzenie na rynek i zarządzanie takimi markami jak iPlus oraz Plus.pl, został mianowany Dyrektorem ds. Marketingu firmy Vobis SA. W związku z dynamicznym rozwojem spółki oraz rozbudową struktur firmy, niezbędne stało się rozdzielenie funkcji Wiceprezesa Zarządu oraz Dyrektora ds. Marketingu. „Jesteśmy przekonani, że szerokie doświadczenie nowego dyrektora nabyte podczas długoletniej pracy w branży teleinformatycznej pozwoli wprowadzić nowe spojrzenie na realizowaną dotychczas strategię firmy, dzięki czemu umocnimy się na pozycji lidera rynkowego” – mówi Przemysław Jakubiec, Wiceprezes Zarządu ds. Zakupów i Marketingu.
Jednym z głównych zadań Przemysława Bukato będzie zwiększenie wartości marki Vobis oraz optymalizacja procesów marketingowo-sprzedażowych zachodzących w firmie. „Dzięki planowaniu strategicznemu, działania w ramach aktywności marketingowych sieci Vobis będą spójne z najnowszymi trendami oraz stosowane będą optymalne techniki komunikacji dla tej kategorii rynkowej.” – deklaruje Przemysław Bukato. Dodatkowo, bazując na współpracy z producentami rozwiązań informatyczno-telekomunikacyjnych, nowy dyrektor zamierza wprowadzić firmę w segmenty rynkowe, w których Spółka do tej pory nie prowadziła aktywnej działalności.
W 1994 roku Przemysław Bukato ukończył Szkołę Główną Handlową w Warszawie. Pierwsze szlify zawodowe zbierał pracując w firmach Optimus SA, IBM Polska oraz ComputerLand. Zajmował się również mobilnym Internetem w PTK Centertel. Ostatnio piastował stanowisko szefa linii NewBusiness w Polkomtelu, gdzie był odpowiedzialny za iPlusa oraz implementację wielodostępowego portalu rozrywkowego Plus.pl dla Klientów sieci Plus.
Wpisy promowane
- Jak pozycjonowanie stron wspiera rozwój e-commerce?Widoczność w wynikach wyszukiwania odgrywa decydującą rolę w zwiększaniu sprzedaży online. Nawet najlepsze produkty w Twoim sklepie internetowym mogą pozostać ...
- Fotowoltaika co to jest? Wszystko, co musisz wiedzieć o energii słonecznej!W dobie rosnącego zainteresowania odnawialnymi źródłami energii, fotowoltaika staje się jednym z najczęściej wybieranych sposobów na generowanie energii elektrycznej. Zastanawiając ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.