Monika Dąbrówka awansowała na stanowisko Affiliate Director. Do jej obowiązków będzie należał rozwój sieci Afilo i ścisła współpraca z wydawcami.
Monika Dąbrówka dołączyła do Afilo we wrześniu tego roku jako Affiliate Media Manager. Na stanowisku Affiliate Directora zastąpiła Piotra Winiarza, który odszedł z firmy. Monika Dąbrówka wieloletnie doświadczenie w branży zdobywała pracując u największego brokera reklamy internetowej CR Media Consulting. Zajmowała się obsługą klientów agencyjnych takich jak: OMD, Mediaedge:CIA, Media Direction, Value Media, Initative oraz klientów bezpośrednich: Investors TFI, Young Digital Poland, Dax Cosmetics,Speak Up.
Jako Affiliate Director będzie odpowiadać za rozwój sieci Afilo, głównie w obszarze współpracy z wydawcami. Do obowiązków Moniki Dąbrówki należeć będzie także kierowanie zespołem pracowników odpowiedzialnych za realizację programów partnerskich oraz nadzór nad zespołem rozwijającym produkty reklamowe w ramach oferty Afilo.
Monika ma bardzo duże doświadczenie i doskonale zna branże reklamy internetowej. Mimo, że spędziła z nami do tej pory niewiele czasu dała się poznać jako bardzo kompetentna, zaangażowana i dynamiczna osoba. – skomentował Paweł Sypczuk, dyrektor generalny Afilo.
Wpisy promowane
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
Wydarzenia
E-COMMERCE CHALLENGE 2024
23.05.2024 - 24.05.2024
Code Europe
10.06.2024 - 11.06.2024
Najnowsze wpisy
- ERLI: Szybsze zwroty w paczkomatachERLI uruchomił dla swoich klientów nową usługę, dzięki której zwroty zakupów mają być nie tylko szybsze i wygodniejsze, ale również ...
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.