Do zespołu agencji FFCreation dołaczył Krzysztof Odoliński, który objął stanowisko Partnera Zarządzającego i Dyrektora Finansowo – Administracyjnego.
Głównym zadaniem Krzysztofa Odolińskiego jako Dyrektora Finansowo – Administracyjnego będzie kontrola i zarządzanie finansami oraz księgowością firmy. W jego kompetencjach będzie również planowanie, opracowywanie i nadzór nad realizacją budżetów firmy oraz jej planów finansowych. Krzysztof Odoliński będzie również oceniał od strony finansowej wszystkie projekty prowadzone przez firmę. Będzie brał udział w negocjacjach najważniejszych projektów firmy.
Krzysztof Odoliński będzie także reprezentować FFCreation w kontaktach z instytucjami finansowymi takimi jak banki, agencje ubezpieczeniowe, a także będzie utrzymywać kontakty z reprezentantami agend rządowych i samorządów terytorialnych.
Krzysztof Odoliński jest absolwentem wydziału Finansów i Bankowości na SGH. Przez wiele lat związany był z KPMG. Krzysztof Odoliński pracował dla największych instytucji finansowych w Polsce: Citibanku, PBK BPH S.A., PKO S.A., PZU S.A. oraz czołowym banku europejskim (Danske Bank A/S) prowadząc projekty doradcze i audyt.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.