Spółka o2.pl utworzyła dział sponsoringu i akcji specjalnych. Jego kierownikiem został Adrian Pietraszkiewicz.
Dział funkcjonuje w ramach wydziału Promocji i PR oraz Biura Reklamy. Pietraszkiewicz zajmie się skoordynowaniem dotychczasowych działań spółki w zakresie sponsoringu i akcji specjalnych. W nowym dziale będą realizowane zadania z zakresu obsługi patronatów, konkursów, a także planowania i realizacja akcji specjalnych.
Adrian Pietraszkiewicz do tej pory piastował stanowisko special project managera. Dwie pozostałe osoby tworzące dział to Monika Kożuchowska (awansowała na stanowisko specjalisty ds. projektów specjalnych) oraz Michał Zychowicz (awansował na stanowisko specjalisty ds. sponsoringu).
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.