Wraz z nowym rokiem debiutuje odświezona wersja najstarszego polskiego serwisu poświęconego prowadzeniu działalności w internecie. Nowy e-biznes.pl ma być bardziej czytelny i atrakcyjny pod względem publikowanych materiałów.
Nowy e-biznes.pl to przede wszystkim wygoda czytania – duże czcionki, brak rozpraszających elementów i inwazyjnych reklam to zdecydowany ukłon w stronę Czytelników. Zrezygnowaliśmy również z wersji mobilnej – ta doskonale prezentuje się na współczesnych telefonach komórkowych i smartfonach.
Zmianie uległo także logo naszego serwisu. Poprzednie służyło nam przez wiele lat. Mamy nadzieję, że spodoba Wam się nowe – ma podkreślać charatker dostępnych u nas treści, skupiających się przede wszystkim na biznesowym aspekcie prowadzenia działalności w sieci.
Wraz ze zmianami na serwisie funkcję redaktora naczelnego objął Dawid Zaraziński, który z e-biznes.pl związany jest już od 4 lat.
Dawid doskonale rozumie rolę współczesnych mediów i tego jak technologia wpływa na nasze życie. Mam nadzieję, że pod wodzą Dawida uda nam się trafić do nowych Czytelinków i umocnić pozycję e-biznes.pl jako interesującego źródła informacji – powiedział Sylwester Kozak, wydawca e-biznes.pl.
Najważniejsze w e-biznes.pl pozostają publikowane tu materiały. Ma być ich jeszcze więcej, mają mocniej dotykać tak ważnych obszarów jak rozwiązania mobilne, społeczności czy startupy.
Chcemy wchodzić w nowe obszary tematyczne, skupiając się jednocześnie na tym co dla e-biznes.pl zawsze było najważniejsze, a co zamykaliśmy w haśle „biznes w internecie”. Stawiamy na dobre, rzetelne informacje i opinie praktyków – dodał Dawid Zaraziński, redaktor naczelny e-biznes.pl.
To jednak nie koniec naszych pomysłów na rozwój e-biznes.pl; wkrótce przedstawimy kolejne. Zapraszamy Was również do dzielenia się swoimi opiniami. Życzymy przyjemnego korzystania z nowej wersji e-biznes.pl.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.