Wraz z nowym rokiem debiutuje odświezona wersja najstarszego polskiego serwisu poświęconego prowadzeniu działalności w internecie. Nowy e-biznes.pl ma być bardziej czytelny i atrakcyjny pod względem publikowanych materiałów.
Nowy e-biznes.pl to przede wszystkim wygoda czytania – duże czcionki, brak rozpraszających elementów i inwazyjnych reklam to zdecydowany ukłon w stronę Czytelników. Zrezygnowaliśmy również z wersji mobilnej – ta doskonale prezentuje się na współczesnych telefonach komórkowych i smartfonach.
Zmianie uległo także logo naszego serwisu. Poprzednie służyło nam przez wiele lat. Mamy nadzieję, że spodoba Wam się nowe – ma podkreślać charatker dostępnych u nas treści, skupiających się przede wszystkim na biznesowym aspekcie prowadzenia działalności w sieci.
Wraz ze zmianami na serwisie funkcję redaktora naczelnego objął Dawid Zaraziński, który z e-biznes.pl związany jest już od 4 lat.
Dawid doskonale rozumie rolę współczesnych mediów i tego jak technologia wpływa na nasze życie. Mam nadzieję, że pod wodzą Dawida uda nam się trafić do nowych Czytelinków i umocnić pozycję e-biznes.pl jako interesującego źródła informacji – powiedział Sylwester Kozak, wydawca e-biznes.pl.
Najważniejsze w e-biznes.pl pozostają publikowane tu materiały. Ma być ich jeszcze więcej, mają mocniej dotykać tak ważnych obszarów jak rozwiązania mobilne, społeczności czy startupy.
Chcemy wchodzić w nowe obszary tematyczne, skupiając się jednocześnie na tym co dla e-biznes.pl zawsze było najważniejsze, a co zamykaliśmy w haśle „biznes w internecie”. Stawiamy na dobre, rzetelne informacje i opinie praktyków – dodał Dawid Zaraziński, redaktor naczelny e-biznes.pl.
To jednak nie koniec naszych pomysłów na rozwój e-biznes.pl; wkrótce przedstawimy kolejne. Zapraszamy Was również do dzielenia się swoimi opiniami. Życzymy przyjemnego korzystania z nowej wersji e-biznes.pl.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.