Gazeta Wyborcza poinformowała, że na czwartek zaplanowano start usługi mobilnego internetu w ofercie Netii. Prędkość przesyłania danych ma dochodzić do 1 Mb/s. Pakiet 1Gb kosztować będzie 29 złotych, zapowiedziano też możliwość korzystania z usługi za darmo dla klientów stacjonarnych łączy Netii. W tym przypadku jest jednak ograniczenie ilości przesłanych danych do 100 Mb.
Dodatkowo będzie istniała możliwość doładowania konta za pośrednictwem strony internetowej bądź telefonicznie – 100 Mb to koszt 19 złotych, natomiast za dodatkowy 1Gb zapłacimy 40 zł. Sieć ma działać w oparciu o infrastrukturę 3G operatora Play.
Adam Górniak, dyrektor ds. strategii w Netii, powiedział Wyborczej, że firma chce skierować swoją ofertę do osób, które potrzebują dwóch źródeł internetu jednocześnie. Wg badań rynkowych przytoczonych przez Górniaka z tego modelu korzysta obecnie 19 proc. gospodarstw domowych, w 2012 ma to być 32 proc. rynku.
http://wyborcza.pl/biznes/1,82244,6890652,Netia_wkracza_na_rynek_mobilnego_internetu.html
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.