Nowy internetowy konkurs Maybelline New York

Opublikowano: 3 września 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , ,

Agencja REDage przygotowała kreację WWW oraz mechanizm najnowszego konkursu internetowego dla marki Maybelline New York. Do zadań agencji należy także obsługa konkursu.

Najnowszy konkurs marki Maybelline New York to rodzaj kreatywnej zabawy dla pań. Na stronie www.zmyslowerzesy.pl uczestniczki mogą zaprojektować parę własnych, wymarzonych szpilek. Dwie najlepsze pary będą zarazem nagrodami głównymi i zostaną wykonane ściśle według zwycięskich projektów.

Celem akcji jest promocja nowego produktu marki Maybelline New York – mascary Lash Stiletto – oraz wsparcie sprzedaży głównego produktu jakim jest mascara Colossal. Stąd formuła konkursu i nawiązanie do kobiecego charakteru promowanych produktów. Szpilki można zaprojektować w stylu Lash Stiletto lub w stylu Colossal.

Konkurs potrwa do 5-ego września. Aby wziąć w nim udział należy zakupić dowolny produkt marki Maybelline New York i zarejestrować się na stronie www.zmyslowerzesy.pl. Dwie pary butów wykonanych według nagrodzonych projektów dotrą do zwyciężczyń przed świętami Bożego Narodzenia, tak, aby mogły stanowić ważny element karnawałowych kreacji. Oprócz tego w konkursie można wygrać 100 filmów „Diabeł ubiera się u Prady” wraz z zestawami kosmetyków Maybelline New York.

www.zmyslowerzesy.pl

Hanna LaskowskaNowy internetowy konkurs Maybelline New York

Podziel się!

O autorze

hania