Agencja REDage przygotowała kreację WWW oraz mechanizm najnowszego konkursu internetowego dla marki Maybelline New York. Do zadań agencji należy także obsługa konkursu.
Najnowszy konkurs marki Maybelline New York to rodzaj kreatywnej zabawy dla pań. Na stronie www.zmyslowerzesy.pl uczestniczki mogą zaprojektować parę własnych, wymarzonych szpilek. Dwie najlepsze pary będą zarazem nagrodami głównymi i zostaną wykonane ściśle według zwycięskich projektów.
Celem akcji jest promocja nowego produktu marki Maybelline New York – mascary Lash Stiletto – oraz wsparcie sprzedaży głównego produktu jakim jest mascara Colossal. Stąd formuła konkursu i nawiązanie do kobiecego charakteru promowanych produktów. Szpilki można zaprojektować w stylu Lash Stiletto lub w stylu Colossal.
Konkurs potrwa do 5-ego września. Aby wziąć w nim udział należy zakupić dowolny produkt marki Maybelline New York i zarejestrować się na stronie www.zmyslowerzesy.pl. Dwie pary butów wykonanych według nagrodzonych projektów dotrą do zwyciężczyń przed świętami Bożego Narodzenia, tak, aby mogły stanowić ważny element karnawałowych kreacji. Oprócz tego w konkursie można wygrać 100 filmów „Diabeł ubiera się u Prady” wraz z zestawami kosmetyków Maybelline New York.
www.zmyslowerzesy.pl
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.