Nowy Klient allpay.pl

Opublikowano: 2 kwietnia 2004. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

Allpay.pl, serwis obsługujący płatności online, podpisał umowę z linią lotniczą BexxAir Express Ltd obsługującą połączenia w Europie Zachodniej i Centralnej. Dzięki kontraktowi AllPay.pl obsługuje na wyłączność płatności online przy zamawianiu biletów lotniczych przez Internet. Polskim system płatności zastąpił na stronach przewoźnika renomowanego PayPal’a.

„Zgodnie z założoną wcześniej strategią kierujemy naszą ekspansję nie tylko na rynek polski, ale trudny, lecz bardziej dochodowy rynek europejski. Kontrakt z BexxAir jest dla nas wielkim wyróżnieniem gdyż wiemy, że nie byliśmy jedynym polskim oferentem tego typu usług w przetargu. Dodatkowo umowa ta potwierdza coraz silniejszą pozycję AllPay.pl już nie tylko w Polsce” mówi mgr inż. Krystyna Ponińska, właściciel serwisu.

„Wykorzystywaliśmy serwis PayPal do internetowych płatności przez okres sześciu miesięcy. Niestety polityka restrykcji związaną z brakiem akceptacji kart kredytowych z części krajów Europy Centralnej i Wschodniej zmusiła nas do zmiany providera obsługującego płatności” – powiedział Dirk Wiesemann, dyrektor BexxAir Express po wyborze AllPay.pl – „Nasz serwis WWW został podłączony w 24h a
łatwość posługiwania się nowym systemem płatności oraz wysoka umiejętność dostosowania się polskiej firmy do naszych potrzeb zrobiły na nas wielkie wrażenie.”

AllPay.pl jako jedyne przedsięwzięcie tego typu w Polsce ubezpiecza transakcje swoich użytkowników na łączną kwotę 600.000 zł.
Obroty serwisu w pierwszym kwartale przekroczyły 1.250.000 zł co stanowi ponad 70% przyrost w stosunku do ostatnich trzech miesięcy 2003 r. Z internetowych kanałów płatności serwisu AllPay.pl korzysta już ponad kilkaset serwisów WWW, wśród których znajdują się tak znane marki jak Gery.pl czy Aukcje24.pl.

http://www.allpay.pl/

Sylwester KozakNowy Klient allpay.pl

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.