Apple nie zwalnia tempa. W tydzień po premierze odświeżonych iMaków, Maków mini i Maków Pro, firma z Cupertino zaprezentowała nową wersję iPoda shuffle – najmniejszego odtwarzacza mp3 na świecie. Stał się on mniejszy i lżejszy od poprzednika, a co najważniejsze, mówi ludzkim głosem. Najnowszy iPod pojawił się już w ofercie iSource, wyłącznego dystrybutora Apple w Polsce. Detaliczna cena urządzenia to 379 zł brutto.
iPod shuffle został zaprojektowany całkowicie od nowa. Diametralnej zmianie uległ wygląd odtwarzacza, który obecnie jest dostępny w 2 wersjach kolorystycznych – srebrnej i czarnej. Nowy iPod shuffle w porównaniu z poprzednią wersją ma bardziej smukły kształt. Jest też lżejszy i cieńszy od poprzednika. Najnowszy model waży niecałe 11 gramów (16 gramów ważył poprzednik), a jego grubość wynosi raptem 8 mm. Takiej miniaturyzacji udało się dokonać między innymi dzięki przeniesieniu przycisków sterujących z urządzenia na słuchawki. Obecnie jedynym przyciskiem dostępnym na obudowie odtwarzacza jest przełącznik trybu odtwarzania.
Najważniejszą nowością jest funkcja VoiceOver. Dzięki niej, nowy shuffle będzie mówił do swojego użytkownika. – Koniec ze zgadywaniem jakiego utworu obecnie słuchamy. Nowy iPod shuffle podpowie nam nie tylko nazwę utworu, ale także nazwę zespołu czy aktualnie odtwarzanej playlisty. – przekonuje Paweł Małecki, product manager odpowiedzialny w iSource S.A. za iPody.
Funkcja VoiceOver działa w 14 językach, w tym w języku polskim. Dodatkowo, Apple podwoił pojemność swojego najmniejszego odtwarzacza. 4GB pamięci pozwolą na zapisanie w „szufelce” nawet do 1000 utworów. Pomimo wielu zmian, iPod shuffle zachował charakterystyczny dla siebie klips, umożliwiający przymocowanie odtwarzacza do paska, kieszeni, kurtki czy koszuli.
Najnowszy model iPoda jest już dostępny u autoryzowanych resellerów Apple w Polsce. Sugerowana cena detaliczna urządzenia to 379 zł brutto.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.