Pasaż Finansowy stanowi jedną z największych w Polsce platform finansowego pośrednictwa internetowego umożliwiającą błyskawiczny wybór najlepszego na rynku produktu, bądź usługi oraz zawarcie korzystnych transakcji.
W ostatnich miesiącach Wirtualna Polska dokonała w Pasażu znaczących modyfikacji, które zwiększyły jego funkcjonalność. Postawiono na większą przejrzystość i prostotę obsługi. Pasaż ruszył w nowej szacie graficznej oraz z uproszczoną maksymalnie nawigacją, która zapewnia użytkownikowi szybki dostęp do wiadomości, czy usługi oraz prosty sposób dokonania zakupu. Klient może łatwo porównać produkty poszczególnych instytucji finansowych, przedstawiono je bowiem w czytelnych tabelach, uwzględniających najistotniejsze parametry.
Dla zarejestrowanych użytkowników uruchomiono funkcję „Newsletter”, dzięki czemu informacje o promocjach, konkursach, atrakcyjnych ofertach trafiać będą bezpośrednio na ich skrzynkę pocztową.
Poprzez opcję „Napisz do nas” klienci zyskali też możliwość uzyskania szybkiej pomocy. Specjalny formularz pozwala wysłać zapytanie, czy prośbę o wyjaśnienie zawiłości rynku finansowego do specjalistów Pasażu, zaś odpowiedź można uzyskać już w 48 godzin.
Pasaż Finansowy dysponuje obecnie największą, ze wszystkich finansowych platform transakcyjnych, liczbą produktów (około 80). Korzystną dla siebie ofertę znajdą w nim zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi, w tym przedsiębiorcy oraz firmy. Pasaż obejmuje sobą całe spektrum rynku usług finansowych: bankowość, ubezpieczenia, fundusze emerytalne, fundusze inwestycyjne, rachunki inwestycyjne, leasing . Za jego pośrednictwem dokonywanych jest ponad 2 tysiące transakcji miesięcznie. Współpracuje też z większością renomowanych instytucji finansowych w kraju.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.