W sieci dostępna jest już nowa wersja portalu grupy finansowej ING zrealizowanego w oparciu o platformę Active Content.
Głównym celem projektu był lepszy dostęp do oferty i systemów transakcyjnych. Przy tworzeniu nowego rozwiązania wykorzystano analizę ruchu w serwisie i ścieżek, którymi poruszają się użytkownicy, a także sugestie osób odwiedzających portal oraz badania na grupie docelowej.
Na tej podstawie e-point SA na zlecenie Grupy ING zoptymalizował architekturę informacyjną, kładąc nacisk na łatwość dotarcia do systemów transakcyjnych oraz inicjowanie sprzedaży produktów finansowych poszczególnych podmiotów Grupy.
W serwisie powstały nowe sekcje, stworzono tez nowe aplikacje funkcjonalne, jak kalkulator hipoteczny czy aplikacje do rezerwacji miejsc w ośrodkach wczasowych ING.
W najbliższym czasie w ING.pl zostaną wdrożone kolejne moduły zwiększające wykorzystanie interaktywnych dróg kontaktu z klientami.
e-point SA współpracuje z Grupą ING od ponad sześciu lat. Istniejący od 2001 roku portal ING.pl jest w międzynarodowej Grupie ING pierwszym projektem agregującym ofertę wielu podmiotów. W ciągu miesiąca liczba wizyt w portalu sięga 500 tys.
http://www.e-point.pl
http://www.ing.pl
Wpisy promowane
- Efektywne strategie zarządzania profilami w serwisach społecznościowychZarządzanie profilami w serwisach społecznościowych staje się kluczowym elementem strategii marketingowej wielu firm. Umiejętne prowadzenie mediów społecznościowych umożliwia lepsze dotarcie ...
- Co wyróżnia skuteczną agencję performance? 5 cech, których warto szukać.Zastanawiasz się, czy agencja, z którą rozmawiasz, naprawdę dowiezie wyniki? To normalne – w końcu nie chcesz przepalać budżetu na ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!