W sieci dostępna jest już nowa wersja portalu grupy finansowej ING zrealizowanego w oparciu o platformę Active Content.
Głównym celem projektu był lepszy dostęp do oferty i systemów transakcyjnych. Przy tworzeniu nowego rozwiązania wykorzystano analizę ruchu w serwisie i ścieżek, którymi poruszają się użytkownicy, a także sugestie osób odwiedzających portal oraz badania na grupie docelowej.
Na tej podstawie e-point SA na zlecenie Grupy ING zoptymalizował architekturę informacyjną, kładąc nacisk na łatwość dotarcia do systemów transakcyjnych oraz inicjowanie sprzedaży produktów finansowych poszczególnych podmiotów Grupy.
W serwisie powstały nowe sekcje, stworzono tez nowe aplikacje funkcjonalne, jak kalkulator hipoteczny czy aplikacje do rezerwacji miejsc w ośrodkach wczasowych ING.
W najbliższym czasie w ING.pl zostaną wdrożone kolejne moduły zwiększające wykorzystanie interaktywnych dróg kontaktu z klientami.
e-point SA współpracuje z Grupą ING od ponad sześciu lat. Istniejący od 2001 roku portal ING.pl jest w międzynarodowej Grupie ING pierwszym projektem agregującym ofertę wielu podmiotów. W ciągu miesiąca liczba wizyt w portalu sięga 500 tys.
http://www.e-point.pl
http://www.ing.pl
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.