Tomasz Jażdżyński obejmie z dniem 1 maja 2008 roku funkcję Prezesa Zarządu portalu internetowego Interia.pl. należącego do Grupy Bauer. Obecny Prezes portalu, pan Grzegorz Błażewicz, podjął decyzję o utworzeniu i rozwoju własnego przedsięwzięcia biznesowego.
– Pragnę podziękować panu Błażewiczowi za jego wkład w dynamiczny rozwój Interii oraz bardzo sprawnie przeprowadzony proces integracji tej firmy z naszą grupą. Życzę mu dalszych sukcesów zawodowych w nowej pracy – powiedział Witold Woźniak odpowiedzialny za operacje Bauera w Polsce.
Interia.pl cieszy się rosnącą popularnością wśród internautów (7.4 mln użytkowników) oraz klientów reklamowych. Plan na 2008 rok zakłada zwiększenie przychodów gotówkowych z reklamy i handlu internetowego o 50%.
– Jesteśmy w trakcie realizacji kilku znaczących projektów, które pozwolą na poszerzenie naszych kompetencji w strategicznych obszarach technologicznych, treściowych i reklamowych z wykorzystaniem efektów synergii w ramach wszystkich podmiotów Grupy Bauer. Mam głębokie przekonanie, że pan Tomasz Jażdżyński, z uwagi na swoje wyjątkowe cechy osobowościowe i szerokie doświadczenie zawodowe, jest najlepszym kandydatem do realizacji długoterminowej strategii internetowej Bauera w Polsce – powiedział Woźniak.
Tomasz Jażdżyński, 37 lat. Jest absolwentem Informatyki oraz Zarządzania i Marketingu na AGH w Krakowie. W 1994r. był jednym z założycieli spółki Abakus – producenta oprogramowania wspomagającego inwestycje. Od 1995r. przez 5 lat pracował w domach maklerskich KDM (obecnie IDM SA) i DM Penetrator.
We wrześniu 1999 r. związał się z portalem Interia.pl, w którym od kwietnia 2000r. objął stanowisko prezesa zarządu spółki. W lutym 2001r. przed ukończeniem 30 roku życia, jako najmłodszy w historii polskiego rynku kapitałowego prezes zarządu, wprowadził Interia.pl na GPW w Warszawie. Po umocnieniu portalu na pozycji trzeciego podmiotu na rynku internetowym odszedł ze spółki w październiku 2004r. po zablokowaniu przez jej głównego akcjonariusza przygotowanej transakcji przejęcia komunikatora Gadu-Gadu.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.