Od 11 października 2004 internetowa sieć reklamowa IDMnet wprowadza do swojej oferty nowy produkt o nazwie MSPtarget.
Bazą produktu MSPtarget są biznesowe wortale takie jak: Money MSP, Dobra Firma (Rzeczpospolita), OpenKontakt.com, Monitor Podatkowy itd.
Ogromną zaletę i siłę tego produktu stanowią doskonale profilowane wortale branżowe, które skupiają grupy podobnych do siebie firm (www.logistykafirm.com, www.tartaki.com.pl, www.szkolenia.com.pl, www.architekci.pl, i wiele innych)
W skład MSPtarget wchodzą wortale o tematyce ogólno biznesowej, wortale o tematyce prawnej, informacje codzienne, poradniki biznesowe, wortale branżowe, giełdy towarowe, bazy firm, szkoleń czy też targów i wystaw.
Zalety MSPtarget:
1. Dobór serwisów zapewnia dotarcie do interesującej grupy docelowej (Sektor MSP).
2. Atrakcyjna cena, przy dużym zasięgu w grupie docelowej (300 000 UU na miesiąc).
3. Pełna gama form reklamowych (banner, billboard, interstitial, pop-up, pop-under,
formy rozwijane i pływające, etc.)
4. Nowe, niestandardowe formy reklamy (history Ad) spowodują, że reklama będzie dobrze zapamiętana.
5. dostępny mailing – Baza Firm 60 000 adresów (MSP.money.pl)
6. Raporty z systemu adserwerowego DoubleClick
7. Możliwości targetowania: (godziny dnia, capping, geotargeting, inne)
http://www.idmnet.pl/msptarget
Wpisy promowane
- Odzież robocza powinna sygnalizować kompetencjeZadbana i atrakcyjna odzież robocza świadczy o profesjonalizmie – to powszechnie znany fakt. Branża rzemieślnicza nie jest tu wyjątkiem. Dlatego ...
- Integracje dla e-commerce – jakie przynoszą korzyści?W erze cyfrowej transformacji, e-commerce już od dłuższego czasu jest nie tylko alternatywą dla tradycyjnego handlu, ale często staje się ...
Wydarzenia
Weź nasz patronat!
31.12.2023
Najnowsze wpisy
- Black Weekend z BLIKIEM – liczba transakcji blisko 18 mlnKolejny raz wyprzedaże związane z Black Friday i Cyber Monday przyciągnęły liczne grono klientów. Atrakcyjne ceny skłoniły ich do zakupów, ...
- IdoSell – Sklepy internetowe odnotowały nawet 50 proc. wzrosty w BlackWeekBlack Week, Black Weekend i Cyber Monday – w tym okresie w sklepach internetowych sprzedaż wzrosła nawet o 50 proc. ...
- Black Friday 2023 – średnia wysokość przeceny sięgnęła 31%. Piątek ze sprzedażą większą o 24% niż w 2022!Salesforce przygotował podsumowanie Black Friday oparte na globalnych danych zakupowych zebranych od ponad 1,5 miliarda konsumentów. Jak wyglądał Black Friday ...
- DRAGO entertainment odnotowało ponad trzykrotny wzrost zysku EBITWyraźne wzrosty po pierwszych trzech kwartałach 2023 odnotowała notowana na GPW spółka DRAGO entertainment. W okresie styczeń – wrzesień wypracowano ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.