Od początku kwietnia internetowa sieć reklamowa IDMnet wprowadza do swojej oferty nowy produkt zasięgowy o nazwie MAXreach.
Internet do tej pory był traktowany przede wszystkim jako medium, w którym można dokładnie profilować reklamę i precyzyjnie wyselekcjonować grupę użytkowników.
Fakt, że obecnie z Internetu korzysta ponad 20% Polaków w wieku powyżej 18 lat przemawia za tym, aby stworzyć możliwość traktowania Internetu jako medium zasięgowego. MAXreach jest nowym produktem sieci IDMnet, który pozwala dotrzeć z reklamą do blisko 5 mln użytkowników w ciągu miesiąca i aż do 500 000 w ciągu jednego dnia.
MAXreach zbudowany jest z ponad 30 000 wyselekcjonowanych polskich serwisów internetowych firm i użytkowników prywatnych, którzy korzystają z darmowej wersji najstarszego programu do analizy statystyk Stat4U. Produkt jest pozycjonowany jako bardzo duży zasięg w krótkim czasie i za bardzo dobrą cenę.
główne zalety:
1. Ogromny zasięg w krótkim czasie (ponad 500 000 UU dziennie)
2. Najniższy na rynku koszt dotarcia do 1 użytkownika. (CPM / CPT)
3. BADblockerBot – specjalny system eliminujący treści niepożądane dla reklamodawców (erotyka, etc.)
4. Efektywne formy reklamy (pop-up, pop-under, interstitial)
5. Zaawansowane raporty z kampanii umożliwiające pomiar efektywności kampanii.
6. Dostępne wkrótce kategorie tematyczne, zgodne ze standardami IAB.
Produkt już wzbudził bardzo duże zainteresowanie wśród klientów i agencji reklamowych.
Chcesz dotrzeć do przedsiębiorców i ekspertów e-commerce?
Wykorzystaj nasze 25-letnie doświadczenie i zapoznaj się z naszą propozycją współpracy – artykułami eksperckimi, patronatami medialnymi oraz wpisami promowanymi wspierającymi SEO.
Wpisy promowane
- Instrukcja technologiczna spawania (WPS). Co powinna zawierać?Instrukcja technologiczna spawania WPS (z ang. Welding Procedure Specification) to dokument, który zawiera informacje niezbędne do prawidłowego wykonania prac spawalniczych. ...
- TOP 10 produktów do czyszczenia samochoduNiektórzy kierowcy sprzątają samochód w każdej wolnej chwili, inni wolą z tym zaczekać na specjalną okazję. Warto jednak mieć na ...
Wydarzenia
26.03.2025 - 27.03.2025
Azure Summit 2025 (online)
27.03.2025
Dlaczego Twój e-commerce nie radzi sobie w SEO? (online)
27.03.2025
XXVIII Konkurs KAROLE
05.04.2025
PM Showcase Day
09.05.2025
E-Commerce Connect
20.05.2025 - 21.05.2025
Code Europe
30.06.2025 - 01.07.2025
Najnowsze wpisy
- Panasonic Connect Europe: 91% specjalistów ds. sprzedaży korzysta z GenAIW ostatnim raporcie opublikowanym przez Panasonic Connect Europe, ujawniono, że 91% specjalistów ds. sprzedaży korzysta z generatywnej sztucznej inteligencji (GenAI) ...
- Brandly360 prezentuje e-book o dynamic pricing w e-commerceBrandly360, firma zajmująca się analizą rynku e-commerce, wprowadza na rynek e-book „Dynamic Pricing w e-commerce. Kompleksowy przewodnik”. Publikacja ta stanowi ...
- Comperia: Przychody 49,6 mln zł i rozwój e-commerce w 2024 rokuGrupa Comperia.pl SA opublikowała sprawozdanie finansowe za 2024 rok, które pokazuje znaczący wzrost przychodów oraz pozytywne wyniki w różnych segmentach ...
- Emil Walczak nowym dyrektorem BaseLinker w PolsceBaseLinker, dostawca systemu operacyjnego dla branży e-commerce, poinformował, że Emil Walczak objął stanowisko dyrektora generalnego na Polskę. Jako manager z ...