Nowy produkt zasięgowy w ofercie IDMnet

Opublikowano: 29 marca 2004. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Od początku kwietnia internetowa sieć reklamowa IDMnet wprowadza do swojej oferty nowy produkt zasięgowy o nazwie MAXreach.
Internet do tej pory był traktowany przede wszystkim jako medium, w którym można dokładnie profilować reklamę i precyzyjnie wyselekcjonować grupę użytkowników.

Fakt, że obecnie z Internetu korzysta ponad 20% Polaków w wieku powyżej 18 lat przemawia za tym, aby stworzyć możliwość traktowania Internetu jako medium zasięgowego. MAXreach jest nowym produktem sieci IDMnet, który pozwala dotrzeć z reklamą do blisko 5 mln użytkowników w ciągu miesiąca i aż do 500 000 w ciągu jednego dnia.

MAXreach zbudowany jest z ponad 30 000 wyselekcjonowanych polskich serwisów internetowych firm i użytkowników prywatnych, którzy korzystają z darmowej wersji najstarszego programu do analizy statystyk Stat4U. Produkt jest pozycjonowany jako bardzo duży zasięg w krótkim czasie i za bardzo dobrą cenę.
główne zalety:
1. Ogromny zasięg w krótkim czasie (ponad 500 000 UU dziennie)
2. Najniższy na rynku koszt dotarcia do 1 użytkownika. (CPM / CPT)
3. BADblockerBot – specjalny system eliminujący treści niepożądane dla reklamodawców (erotyka, etc.)
4. Efektywne formy reklamy (pop-up, pop-under, interstitial)
5. Zaawansowane raporty z kampanii umożliwiające pomiar efektywności kampanii.
6. Dostępne wkrótce kategorie tematyczne, zgodne ze standardami IAB.

Produkt już wzbudził bardzo duże zainteresowanie wśród klientów i agencji reklamowych.

http://www.idmnet.pl/maxreach

Sylwester KozakNowy produkt zasięgowy w ofercie IDMnet

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.