Nowy Salon Muzyczny w portalu INTERIA.PL

Opublikowano: 7 lutego 2002. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

4 lutego w portalu INTERIA.PL pod adresem http://salon.interia.pl/ udostępniona została nowa wersja Salonu Muzycznego. Oferta sklepu, powstałego we współpracy z Music Corner, jest jedną z najbogatszych w polskiej sieci – obejmuje ponad 75 tysięcy produktów pogrupowanych w siedmiu kategoriach: pop/rock, jazz, klasyka, muzyka filmowa, single, video i DVD.

Główną zaletą nowego Salonu Muzycznego jest codziennie aktualizowana baza produktów, dzięki czemu oferta odzwierciedla faktyczne stany magazynowe. Dodatkowo, użytkownicy mają także możliwość złożenia zamówienia na tytuły niedostępne w danej chwili w magazynie (przy których zamiast ceny podana jest informacja „Produkt na zamówienie”) lub nieobecne w ofercie sklepu. W takim przypadku sprawdzana jest dostępność artykułu i – po uprzednim powiadomieniu klienta o cenie – jest on sprowadzany indywidualnie. Ofertę Salonu Muzycznego można przeszukiwać według wykonawcy, tytułu fonogramu lub tytułu utworu.

Zasoby Salonu Muzycznego zostaną w przyszłości wzbogacone o prezentacje fragmentów teledysków i plików mp3.

http://salon.interia.pl

Sylwester KozakNowy Salon Muzyczny w portalu INTERIA.PL

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.