4 lutego w portalu INTERIA.PL pod adresem http://salon.interia.pl/ udostępniona została nowa wersja Salonu Muzycznego. Oferta sklepu, powstałego we współpracy z Music Corner, jest jedną z najbogatszych w polskiej sieci – obejmuje ponad 75 tysięcy produktów pogrupowanych w siedmiu kategoriach: pop/rock, jazz, klasyka, muzyka filmowa, single, video i DVD.
Główną zaletą nowego Salonu Muzycznego jest codziennie aktualizowana baza produktów, dzięki czemu oferta odzwierciedla faktyczne stany magazynowe. Dodatkowo, użytkownicy mają także możliwość złożenia zamówienia na tytuły niedostępne w danej chwili w magazynie (przy których zamiast ceny podana jest informacja „Produkt na zamówienie”) lub nieobecne w ofercie sklepu. W takim przypadku sprawdzana jest dostępność artykułu i – po uprzednim powiadomieniu klienta o cenie – jest on sprowadzany indywidualnie. Ofertę Salonu Muzycznego można przeszukiwać według wykonawcy, tytułu fonogramu lub tytułu utworu.
Zasoby Salonu Muzycznego zostaną w przyszłości wzbogacone o prezentacje fragmentów teledysków i plików mp3.
Wpisy promowane
- 5 kluczowych powodów, dla których warto zainwestować w system ERPSystemy ERP przydatne są z wielu powodów. Ich głównym zadaniem jest ułatwienie zarządzania firmami, których działanie opiera się na współpracy ...
- Co zrobić, aby zwiększyć swoją szansę na otrzymanie pracy w IT?Szukasz pracy w sektorze nowoczesnych technologii i zastanawiasz się, co możesz zrobić, aby zwiększyć szansę na otrzymanie wymarzonej posady? Przede ...
Wydarzenia
4. Data Economy Congress
07.10.2024 - 08.10.2024
CyberTrust 2024
07.10.2024 - 08.10.2024
AI Biznes Forum
29.10.2024 - 30.10.2024
Najnowsze wpisy
- Webinary jako Nowa Forma Dochodu: Analiza Polskiego RynkuW tym roku najbardziej dochodowy polski webinar dotyczył ratownictwa medycznego i zarobił ponad 83 tys. zł. Wydarzenia online z branży ...
- Raport „E-commerce w Polsce 2024” – Stabilny odsetek polskich internautów kupujących onlineWedług najnowszego raportu „E-commerce w Polsce 2024”, odsetek polskich internautów dokonujących zakupów online utrzymuje się na stabilnym poziomie. W 2023 ...
- IdoSell nawiązuje współpracę z AdyenIdoSell, znana platforma e-commerce w Polsce, ogłosiła strategiczną współpracę z Adyen, globalną platformą technologii finansowych. W ramach tej współpracy Adyen ...
- Raport – handel opiniami w sieciFirmy sprzedające w sieci walczą coraz zacieklej o klientów. A ponieważ aż 95% internautów przed zakupem sprawdza recenzje, to niektóre ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.