Agencja interaktywna HYPERmedia przygotowała nowy serwis internetowy na zlecenie Bankowego OFE. Fundusz należy do grupy kapitałowej PKO BP SA, która już od kilku lat jest obsługiwana przez agencję.
Bankowy Otwarty Fundusz Emerytalny (OFE) jest obecny w sieci od początku swojej działalności. W lutym br. pod adresem bankowy.pl został uruchomiony już trzeci serwis internetowy tego funduszu. Dotychczasowy serwis wymagał bowiem gruntownego odświeżenia i dostosowania do obecnie obowiązujących trendów w sieci.
Jak informuje Jerzy Michalski, koordynator projektu ze strony agencji – Najważniejszym założeniem było zaprojektowanie eleganckiego i funkcjonalnego interfejsu witryny, który w pełni oddawałby powagę instytucji finansowej nadając jej jednocześnie nowoczesny charakter. Pierwsze e-maile z gratulacjami od klientów napawają optymizmem. W ich ocenie witryna jest po prostu ładna, a co najważniejsze nie sprawia problemu z dostępem do pożądanych informacji.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.