Od 14 maja w Internecie będzie dostępna nowa strona korporacyjna Egmontu. Pod adresem www.egmont.pl znajdą się zarówno informacje przeznaczone dla klientów biznesowych firmy, jak i treści skierowane do odbiorców indywidualnych.
Grupą docelową serwisu są przede wszystkim klienci indywidualni (rodzice, czytelnicy), strona powstała jednak również z myślą o klientach biznesowych wydawnictwa (dziennikarze, firmy, instytucje).
Witryna korporacyjna Egmontu ma z założenia spełniać funkcję parasolową – prezentowane będą na niej różne produkty wydawnictwa (np. czasopisma dla dzieci, komiksy dla dorosłych). Strona dostarczać będzie informacji o firmie, produktach i usługach, a także realizować działania promocyjno-reklamowe związane z produktami Egmontu. Dodatkowo odświeżony serwis ma sprzyjać w budowaniu trwałych relacji z internautami, m.in. za pomocą narzędzi relacyjnych tj. rozbudowany newsletter czy formularz kontaktu. Serwis Egmontu umożliwi także zainteresowanym czytelnikom nabywanie produktów wydawnictwa on-line (przez firmy pośredniczące – sklepy Merlin.pl i Imago.com.pl)
Witryna wydawnictwa powstała w oparciu o system CMS EDITO, ma być przyjazna wyszukiwarkom i wykonana wg najlepszych standardów (W3C). Za kreację strony odpowiada firma Ideo.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.