Ruszył nowy serwis internetowy sieci telefonii komórkowej Heyah. W pełni zmodernizowaną witrynę stworzyła agencja interaktywna Engine.
Nowy serwis Heyah został stworzony w oparciu o technologie Flasha i Ajaxa. Wybór takich rozwiązań pozwolił na znaczne uproszczenie strony oraz konsekwentne zachowanie charakterystycznej dla Flasha interaktywności w całym serwisie. Serwis Heyah zawiera dużą ilość informacji – dlatego nawigacja serwisu została podzielona na makro- i mikronawigację. W rozwijanym z boku menu (makro) wybieramy dział, który chcemy eksplorować. Mikronawigacja oparta na zakładkach w łatwy i logiczny sposób pozwala poznać zawartość poszczególnych działów.
Nowa główna strona serwisu w inteligentny sposób wykorzystuje firmowy motyw Łapy Heyah, na której palcach znajdują się przyciski, rozwijające podmenu, prowadzące do najczęściej odwiedzanych działów. Takie rozwiązanie, jak wskazują badania, przyciąga uwagę użytkowników lepiej od tradycyjnego układu informacji. Bezpośrednio z głównej strony dostępny jest między innymi Samouczek – dział, który objaśnia podstawy użytkowania telefonu w sieci Heyah i pomaga nowym użytkownikom w konfiguracji i aktywacji usług Heyah.
W najbliższym czasie jako samodzielna strona www pojawi się także Klub Heyah, przeznaczony dla zarejestrowanych użytkowników. Będą oni mogli między innymi korzystać z bramki SMS/MMS, prowadzić Fotoblogi i udostępniać swoje zdjęcia w ramach Fotoalbumów. Kontynuacji doczeka się także niezwykle popularny konkurs „Odpicuj Swoją Komórę”, w którym główną nagrodą jest multimedialny telefon Nokia N90.
Agencja Engine kompleksowo obsługuje działania e-marketingowe Heyah od 2005 r.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.