Biuro reklamy Axel Springer Polska uruchomiło nowy serwis internetowy www.reklama.axelspringer.pl. Głównym zadaniem serwisu jest komunikacja B2B z reklamodawcami. Na stronie prezentowane są wszystkie tytuły wydawnicze Axel Springer Polska – drukowane i internetowe – wraz z ofertami reklamowymi.
Na nowej stronie reklama.axelspringer.pl znajdą się informacje o wszystkich nowościach w ofercie biura reklamy Axel Springer Polska. Serwis informować będzie o promocjach, nowych pakietach i cennikach, a także o ofertach last minute, planowanych dodatkach reklamowych, projektach specjalnych i innych działaniach biura.
Wraz z nowym serwisem startuje również newsletter biura reklamy. Subskrypcję można uruchomić poprzez wpisanie swojego adresu mailowego na stronie www.reklama.axelspringer.pl/newsletter. Odbiorcy informowani będą na bieżąco o promocjach, nowych pakietach, zmianach w cennikach, propozycjach last minute i innych aktualnościach w ofercie reklamowej dzienników, magazynów i serwisów internetowych Axel Springer Polska.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.