Biuro reklamy Axel Springer Polska uruchomiło nowy serwis internetowy www.reklama.axelspringer.pl. Głównym zadaniem serwisu jest komunikacja B2B z reklamodawcami. Na stronie prezentowane są wszystkie tytuły wydawnicze Axel Springer Polska – drukowane i internetowe – wraz z ofertami reklamowymi.
Na nowej stronie reklama.axelspringer.pl znajdą się informacje o wszystkich nowościach w ofercie biura reklamy Axel Springer Polska. Serwis informować będzie o promocjach, nowych pakietach i cennikach, a także o ofertach last minute, planowanych dodatkach reklamowych, projektach specjalnych i innych działaniach biura.
Wraz z nowym serwisem startuje również newsletter biura reklamy. Subskrypcję można uruchomić poprzez wpisanie swojego adresu mailowego na stronie www.reklama.axelspringer.pl/newsletter. Odbiorcy informowani będą na bieżąco o promocjach, nowych pakietach, zmianach w cennikach, propozycjach last minute i innych aktualnościach w ofercie reklamowej dzienników, magazynów i serwisów internetowych Axel Springer Polska.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.