Pod adresem www.eurobank.pl wszyscy obecni i potencjalni Klienci eurobanku znajdą nowy, wzbogacony o liczne udogodnienia serwis internetowy banku. Za projekt strony i wdrożenie autorskiego systemu zarządzania treścią odpowiedzialna jest agencja MindChili. Serwis wpisuje się w strategię banku opartą na dostarczaniu maksymalnie dostępnych, prostych i wygodnych produktów.
Nowy portal zawiera narzędzia, które ułatwiają poznanie oferty banku i skorzystanie z jego usług. Na stronie www.eurobank.pl udostępniono proste i intuicyjne w obsłudze kalkulatory kredytowe, kalkulatory kont oraz narzędzia ułatwiające wybór produktów odpowiednich do indywidualnych potrzeb Klientów. Osadzone na stronie mapy Google umożliwiają wyszukanie placówek, bankomatów i wpłatomatów banku. Odświeżona szata graficzna spełnia założenia aktualnej strategii komunikacyjnej eurobanku, a zmiana sposobu prezentacji oferty produktowej i przebudowa menu ułatwiają nawigację po serwisie oraz dostęp do wyszukiwanych informacji.
– Wprowadzenie przez bank kilka miesięcy temu kredytu online pokazuje, że Klienci coraz bardziej doceniają usługi dostępne przez internet, bez wychodzenia z domu. Stworzyliśmy nowy serwis, by udostępnić Klientom narzędzia, które ułatwią poznanie naszej oferty i np. samodzielne, proste wyliczenie wysokości rat. Niemal na każdej podstronie uruchomiliśmy formularze kontaktowe umożliwiające szybsze nawiązanie kontaktu z pracownikami banku i uzyskanie odpowiedzi na interesujące Klientów pytania – powiedziała Anna Parchanowicz, e-marketing manager, odpowiedzialna w eurobanku za uruchomienie nowej strony.
Redesign miał na celu poprawę funkcjonalności i przejrzystości serwisu oraz zwiększenie jego interaktywności. Osiągnięcie tych założeń zostało potwierdzone podczas badań usability przeprowadzonych na zlecenie eurobanku przez firmę Gemius. Zmiana sposobu prezentacji oferty produktowej i przebudowa menu mają ułatwić nawigację po serwisie oraz dostęp do wyszukiwanych informacji. Trafność przyjętych rozwiązań z zakresu bezpieczeństwa potwierdził audyt przeprowadzony przez firmę Safe Computing.
Wpisy promowane
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
- Mierzenie czasu pracy w dynamicznym świecie: odkryj skuteczne sposoby z TimeCamp!Zastanawiasz się, jak usprawnić zarządzanie czasem pracy w rozproszonym zespole i nie stracić przy tym motywacji? Sprawdź, jak TimeCamp może ...
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.