Niemiecka marka Miele otworzyła swój nowy, korporacyjny serwis internetowy. Już od dziś pod adresem www.miele.pl możemy zapoznać się z nową stroną, gdzie zaprezentowano m.in. całą galerię produktów, mapy kontaktów handlowych i serwisowych oraz… przepisy kulinarne dla posiadaczy urządzeń Miele. Projekt został przygotowany przez agencję interaktywną Kompan.pl w ścisłej współpracy ze Star Advertising. Kompan.pl odpowiadał za kreację graficzną serwisu, jego stronę techniczną i wdrożenie.
Stronę przygotowano zgodnie z korporacyjnym wizerunkiem marki. Celem jest profesjonalne i stylowe przedstawienie produktów i działań marki Miele w Polsce. Wzorem dla agencji Kompan.pl był rodzimy niemiecki serwis. Firma Miele funkcjonuje na polskim rynku ponad 10 lat. Nowa strona jest częścią szerszej strategii komunikacyjnej.
– Kreacja dla marki Miele jest kolejnym serwisem korporacyjnym w naszym portfolio. Pracowaliśmy już dla takich marek jak EmiTel, Hilton czy Statoil. Najczęściej oprócz nowego serwisu przygotowujemy dla klienta kampanię linków sponsorowanych AdWords. Oczywiście wszystko zależy od preferencji i oczekiwań. Strona jest zarządzana poprzez nasz autorski system kCMS – mówi Mateusz Ostachowski z Kompan.pl
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.