„Marka Okocim zasługuje na to, by na polskim rynku zajmować niekwestionowaną czołową pozycję i tak na pewno już wkrótce się stanie. Ten rok to powrót Okocimia do jego korzeni i tradycji, dzięki której marka ta trwa do dziś.”
19 kwietnia to dzień, który w Grupie Piwowarskiej Carlsberg Okocim SA zyskał rangę Wydarzenia 2002 roku. Data ta została wybrana jako dzień Powrotu Wielkiego Okocimia, a chodzi o oficjalne wprowadzenie do sprzedaży i jednoczesne rozpoczęcie kampanii reklamowej piwa Okocim Jasne Pełne. Odtąd będzie to flagowy, ogólnokrajowy przedstawiciel marki Okocim w najważniejszej kategorii rynku piwnego – kategorii jasne pełne. Jest to piwo, którego szlachetna ciemnozłota barwa, doskonała piwna goryczka i apetyczna piana czynią godnym następcą Wielkich Piw Okocimskich.
Kampania reklamowa, której głównym motywem jest Okocimska Przesyłka z Polski będzie trwała przez cały rok, zaś jej kulminacja przypadnie na szczyt sezonowej sprzedaży piwa. Będzie ona prowadzona w wiodących mediach na polskim rynku, a także wspierana w Internecie poprzez serwis internetowy nowego piwa Okocim, za którego przygotowanie odpowiedzialna była Winda Internet.
Głównym zadaniem serwisu jest promocja nowej marki Okocim poprzez wsparcie kampanii reklamowej oraz prezentację identyfikacji graficznej marki. Oprócz wizualizacji wszystkich opakowań, w jakich będzie dostępne nowe piwo, w serwisie można również znaleźć dokładne charakterystyki każdego z jego rodzajów.
Ponieważ piwo Okocim nawiązuje do polskich tradycji browaru, w serwisie można zobaczyć unikalne reklamy piwa sprzed lat oraz prześledzić cały proces warzenia piwa. Natomiast dla Internautów zainteresowanych wirtualnymi gadżetami przygotowano zestaw elektronicznych pocztówek oraz wygaszacz ekranu nawiązujący do reklamy telewizyjnej.
Wpisy promowane
- Lojalny Klient korzyścią dla Twojej firmyW dzisiejszym świecie biznesu, w którym rywalizacja jest coraz bardziej zacięta, kluczem do sukcesu jest nie tylko pozyskanie nowych klientów, ...
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.