„Marka Okocim zasługuje na to, by na polskim rynku zajmować niekwestionowaną czołową pozycję i tak na pewno już wkrótce się stanie. Ten rok to powrót Okocimia do jego korzeni i tradycji, dzięki której marka ta trwa do dziś.”
19 kwietnia to dzień, który w Grupie Piwowarskiej Carlsberg Okocim SA zyskał rangę Wydarzenia 2002 roku. Data ta została wybrana jako dzień Powrotu Wielkiego Okocimia, a chodzi o oficjalne wprowadzenie do sprzedaży i jednoczesne rozpoczęcie kampanii reklamowej piwa Okocim Jasne Pełne. Odtąd będzie to flagowy, ogólnokrajowy przedstawiciel marki Okocim w najważniejszej kategorii rynku piwnego – kategorii jasne pełne. Jest to piwo, którego szlachetna ciemnozłota barwa, doskonała piwna goryczka i apetyczna piana czynią godnym następcą Wielkich Piw Okocimskich.
Kampania reklamowa, której głównym motywem jest Okocimska Przesyłka z Polski będzie trwała przez cały rok, zaś jej kulminacja przypadnie na szczyt sezonowej sprzedaży piwa. Będzie ona prowadzona w wiodących mediach na polskim rynku, a także wspierana w Internecie poprzez serwis internetowy nowego piwa Okocim, za którego przygotowanie odpowiedzialna była Winda Internet.
Głównym zadaniem serwisu jest promocja nowej marki Okocim poprzez wsparcie kampanii reklamowej oraz prezentację identyfikacji graficznej marki. Oprócz wizualizacji wszystkich opakowań, w jakich będzie dostępne nowe piwo, w serwisie można również znaleźć dokładne charakterystyki każdego z jego rodzajów.
Ponieważ piwo Okocim nawiązuje do polskich tradycji browaru, w serwisie można zobaczyć unikalne reklamy piwa sprzed lat oraz prześledzić cały proces warzenia piwa. Natomiast dla Internautów zainteresowanych wirtualnymi gadżetami przygotowano zestaw elektronicznych pocztówek oraz wygaszacz ekranu nawiązujący do reklamy telewizyjnej.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.