Nowy serwis korporacyjny firmy NetSprint

Opublikowano: 2 września 2008. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

NetSprint uruchomił nowy serwis korporacyjny pod adresem www.netsprint.eu. Struktura serwisu odzwierciedla nową strategię Spółki, która zakłada koncentrację na dostarczaniu złożonych rozwiązań w obszarze wyszukiwania oraz reklamy kontekstowej. Celem nowego serwisu jest wzmocnienie wizerunku NetSprint jako „ekspertów wyszukiwania”, dostarczenie szczegółowych informacji o firmie, jej produktach i usługach, a także budowanie wizerunku przyjaznego pracodawcy. Strona netsprint.eu została udostępniona w dwóch wersjach językowych – polskiej i angielskiej.

Layout strony podkreśla wizerunek NetSprint jako firmy tworzonej przez „ekspertów wyszukiwania”. Głównym elementem graficznym są fotografie wybranych pracowników, wyświetlające się rotacyjnie na każdej podstronie serwisu. „Fotografie naszych pracowników pozwalają pokazać nam „ludzką twarz wyszukiwania”. Naszym celem było zbudowanie wizerunku firmy technologicznej wyspecjalizowanej w tworzeniu systemów wyszukiwawczych w taki sposób, aby jej jednocześnie nie dehumanizować. Fotografie pozwalają nam zmniejszyć dystans między firmą a użytkownikami nowego serwisu korporacyjnego – klientami, partnerami czy dziennikarzami. Wspierają również wizerunek firmy przyjaznej pracownikowi” – mówi Artur Banach, Prezes Zarządu NetSprint.pl

Serwis w kompleksowy sposób prezentuje informacje na temat firmy, prowadzonych przez nią działań oraz produktów. Podzielony został na 7 sekcji: Firma, Oferta, Współpraca, Kariera, Centrum Prasowe, Baza wiedzy i Kontakt. W związku z ekspansją zagraniczną NetSprint położono również nacisk na stworzenie rozbudowanej wersji anglojęzycznej serwisu. Oferta Spółki zaprezentowana jest na pięciu podstronach, prezentujących główne linie produktowe: reklamę w wyszukiwarce i w sieci kontekstowej, rozwiązania wyszukiwawcze dla firm, monitoring internetu, rozwiązania adserwerowe oraz wyszukiwarkę internetu.

Nawigację na serwisie ułatwia moduł wyszukiwania, pozwalający w łatwy i intuicyjny sposób dotrzeć użytkownikowi do poszukiwanych treści. Dzięki rozbudowanej sekcji Centrum Prasowe serwis wspiera również relacje z mediami. Oprócz aktualności na temat firmy, podstrona ta zawiera publikacje na temat firmy, a także nowości branżowe z obszaru wyszukiwania oraz reklamy kontekstowej. Istotną częścią serwisu jest także sekcja poświęcona karierze w NetSprint.pl, na której prezentowane są aktualne oferty pracy.

Sylwester KozakNowy serwis korporacyjny firmy NetSprint

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.