Agencja interaktywna Internet Designers przygotowała dla koncernu Nestlé nowy serwis internetowy o tematyce dotyczącej wellness.
Nestlé zgodnie ze swoją ideą ’Good Food, Good Life’ pragnie pomóc zrozumieć internautom, czym jest wellness i pokazać, iż życie według wellness to codzienność pełna wrażeń.
Na filozofię wellness składa się wszystko co powoduje, że czujemy się dobrze wśród otaczających nas ludzi i przedmiotów, jak i to co robimy oraz jak się odżywiamy. Dlatego też serwis internetowy www.nestle.pl/wellness został podzielony na 4 części, w których poruszana tematyka (a także wygląd serwisu) nawiązuje do aktualnej pory roku.
’Żyję zdrowo’ to artykuły m.in. na temat aktywności fizycznej i zdrowia oraz filozofiach życia. ’Jem zdrowo’ to nie tylko przepisy i wiedza na temat zdrowego odżywiania, ale także propozycje ciekawych diet, porady na temat sezonowej kuchni oraz informacje o historii koncernu i składnikach odżywczych produktów Nestlé. Dla osób które poszukują spokoju
i odpoczynku – powstał dział ’Relaksuję się’ pełen propozycji ciekawych książek, filmów, relaksującej muzyki i pomysłów kulinarnych podróży. Aby lepiej zrozumieć potrzeby swojej duszy i organizmu Nestlé zachęca także do zajrzenia do działu ’Poznaję siebie’, gdzie dostępne są kalkulatory (kalorii, energetyczny) oraz interaktywne testy, które pozwolą dobrać odpowiedni rodzaj ćwiczeń fitness czy określić swój typ 'in-jang’. Dodatkowo Nestlé zaprasza internautów do uczestnictwa w Forum, gdzie każdy może porozmawiać na temat tego, co zrobić, by zwykła codzienność była 'well’.
Wpisy promowane
- Mewa inwestuje w system doboru rozmiaru odzieży oparty na sztucznej inteligencjiDostawca usług tekstylnych firma Mewa kontynuuje swój rozwój, zapewniając sobie większościowe udziały w startupie, jakim jest Esenca Digital Workwear S.R.L. ...
- Zadbaj o właściwą kondycję psychiczną swoich pracownikówDzisiejsze czasy charakteryzują się szybkim tempem życia, które w połączeniu z presją związaną z rywalizacją na coraz bardziej konkurencyjnym rynku ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
- Rynek reklamy w Polsce – styczeń 2024W internecie i radiu najaktywniejsze reklamowo były marki z branży „Trade”, natomiast w telewizji – „Pharmaceuticals – wynika z danych gemiusAdReal ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.