Agencja interaktywna Internet Designers przygotowała dla koncernu Nestlé nowy serwis internetowy o tematyce dotyczącej wellness.
Nestlé zgodnie ze swoją ideą ’Good Food, Good Life’ pragnie pomóc zrozumieć internautom, czym jest wellness i pokazać, iż życie według wellness to codzienność pełna wrażeń.
Na filozofię wellness składa się wszystko co powoduje, że czujemy się dobrze wśród otaczających nas ludzi i przedmiotów, jak i to co robimy oraz jak się odżywiamy. Dlatego też serwis internetowy www.nestle.pl/wellness został podzielony na 4 części, w których poruszana tematyka (a także wygląd serwisu) nawiązuje do aktualnej pory roku.
’Żyję zdrowo’ to artykuły m.in. na temat aktywności fizycznej i zdrowia oraz filozofiach życia. ’Jem zdrowo’ to nie tylko przepisy i wiedza na temat zdrowego odżywiania, ale także propozycje ciekawych diet, porady na temat sezonowej kuchni oraz informacje o historii koncernu i składnikach odżywczych produktów Nestlé. Dla osób które poszukują spokoju
i odpoczynku – powstał dział ’Relaksuję się’ pełen propozycji ciekawych książek, filmów, relaksującej muzyki i pomysłów kulinarnych podróży. Aby lepiej zrozumieć potrzeby swojej duszy i organizmu Nestlé zachęca także do zajrzenia do działu ’Poznaję siebie’, gdzie dostępne są kalkulatory (kalorii, energetyczny) oraz interaktywne testy, które pozwolą dobrać odpowiedni rodzaj ćwiczeń fitness czy określić swój typ 'in-jang’. Dodatkowo Nestlé zaprasza internautów do uczestnictwa w Forum, gdzie każdy może porozmawiać na temat tego, co zrobić, by zwykła codzienność była 'well’.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.