Nowy serwis Nordea Ubezpieczenia
Towarzystwo ubezpieczeń majątkowych Nordea Ubezpieczenia uruchomiło nowy serwis internetowy pod adresem nordeaubezpieczenia.pl. Koncepcja witryny jest autorskim rozwinięciem linii graficznej obowiązującej w całej Grupie Nordea. Zmianie uległ wygląd, nawigacja oraz zawartość stron.
Przebudowa serwisu jest częścią zmiany wizerunku Nordea Ubezpieczenia – pozycjonowaniem Towarzystwa jako nowoczesnej instytucji finansowej. Nowy serwis opracowany i wykonany został we współpracy z sopocką Blue Media, jedną z nielicznych polskich spółek wyróżnionych przez renomowaną firmę konsultingową Deloitte & Touche w rankingu „Fast 50 2002”.
– Internet jest jednym z filarów naszej komunikacji z rynkiem – stronę główną www.nordeaubezpieczenia.pl odwiedza w ciągu miesiąca kilka tysięcy użytkowników. Nowy projekt wykorzystuje ich uwagi oraz wewnętrzne badania jakościowe – mówi Michał Furmanek, dyrektor marketingu Nordea Ubezpieczenia. – Liczymy, że po modyfikacjach ruch na naszej stronie jeszcze się zwiększy – deklaruje.
– W najbliższym czasie www.nordeaubezpieczenia.pl stanie się serwisem w pełni interaktywnym umożliwiającym zakup ubezpieczenia oraz zgłoszenie szkody – podsumowuje Dyrektor Furmanek.