Nowy serwis, nowe usługi call center w Getin Direct

Getin Direct Sp. z o.o., dotychczasowy operator pierwszego polskiego Centrum e-biznesu oraz systemu komercyjnych kont pocztowych BOX43, przygotował i uruchomił nowy serwis informacyjny o firmie i świadczonych usługach dla biznesu z zakresu call center, contact center oraz kształtowania relacji z klientami: getindirect.pl.

Zgodnie z przyjętą strategią, Getin Direct rozwija swoją działalność w kierunku usług call/contact center dla biznesu, takich jak: obsługa infolinii, serwisów konsumenckich i reklamacyjnych, telebadania marketingowe, telesprzedaż czy budowa i aktualizacja baz danych. Elementem nowej oferty są również działania z zakresu kształtowania relacji z klientami: obsługa programów lojalnościowych oraz prewindykacja należności. W przypadku specyficznych potrzeb zleceniodawców mogą być przygotowane projekty indywidualnych, niestandardowych rozwiązań call/contact center.

Nowy serwis getindirect.pl w prosty i zrozumiały sposób prezentuje ofertę tradycyjnych usług call center oraz usług contact center, obejmujących dodatkowe kanały komunikacji, takie jak: faks, e-mail, SMS oraz czat on-line z konsultantem. Zainteresowani klienci mogą uzyskać dodatkowe informacje na temat świadczonych usług kontaktując się z konsultantami poprzez wybranie najwygodniejszego dla siebie kanału kontaktu, np. czat on-line.

Agenci call center Getin Direct, realizujący zlecane akcje telemarketingowe posiadają odpowiednie przeszkolenie i doświadczenie zdobyte m.in. w bieżącej obsłudze blisko 14.000 komercyjnych klientów Centrum e-biznesu. Wsparcie dla zespołu agentów stanowi zintegrowany system telekomunikacyjno-informatyczny dostarczony przez AVAYA – światowego lidera w zakresie rozwiązań telekomunikacyjnych i call/contact center.

http://www.getindirect.pl

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top