Getin Direct Sp. z o.o., dotychczasowy operator pierwszego polskiego Centrum e-biznesu oraz systemu komercyjnych kont pocztowych BOX43, przygotował i uruchomił nowy serwis informacyjny o firmie i świadczonych usługach dla biznesu z zakresu call center, contact center oraz kształtowania relacji z klientami: getindirect.pl.
Zgodnie z przyjętą strategią, Getin Direct rozwija swoją działalność w kierunku usług call/contact center dla biznesu, takich jak: obsługa infolinii, serwisów konsumenckich i reklamacyjnych, telebadania marketingowe, telesprzedaż czy budowa i aktualizacja baz danych. Elementem nowej oferty są również działania z zakresu kształtowania relacji z klientami: obsługa programów lojalnościowych oraz prewindykacja należności. W przypadku specyficznych potrzeb zleceniodawców mogą być przygotowane projekty indywidualnych, niestandardowych rozwiązań call/contact center.
Nowy serwis getindirect.pl w prosty i zrozumiały sposób prezentuje ofertę tradycyjnych usług call center oraz usług contact center, obejmujących dodatkowe kanały komunikacji, takie jak: faks, e-mail, SMS oraz czat on-line z konsultantem. Zainteresowani klienci mogą uzyskać dodatkowe informacje na temat świadczonych usług kontaktując się z konsultantami poprzez wybranie najwygodniejszego dla siebie kanału kontaktu, np. czat on-line.
Agenci call center Getin Direct, realizujący zlecane akcje telemarketingowe posiadają odpowiednie przeszkolenie i doświadczenie zdobyte m.in. w bieżącej obsłudze blisko 14.000 komercyjnych klientów Centrum e-biznesu. Wsparcie dla zespołu agentów stanowi zintegrowany system telekomunikacyjno-informatyczny dostarczony przez AVAYA – światowego lidera w zakresie rozwiązań telekomunikacyjnych i call/contact center.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.