PKO Bank Polski – wyłączny sponsor produkcji filmu o wybitnym polskim kompozytorze – „Chopin – Pragnienie Miłości” uruchomił serwis internetowy poświęcony kulturze narodowej. Obecnie, serwis zawiera szczegółowe informacje o filmie, którego premiera odbyła się 1 marca. Wykonanie serwisu bank powierzył agencji, dbającej o jego wizerunek w sieci Internet – firmie HYPERmedia.
Największy polski bank od lat znany jest ze swojego wsparcia udzielanego różnego rodzaju przedsięwzięciom kulturalnym. Popularyzacja muzyki i twórczości Fryderyka Chopina ma szczególny wymiar ze względu na jego wielką sławę oraz możliwość jej propagowania na całym świecie. Bank jest sponsorem koncertów, festiwali, a w szczególności występów młodych artystów. Już w 1998 roku PKO BP przekazał znaczną darowiznę na zakup listów Chopina na aukcji w Nowym Jorku. Sponsorowanie filmu oraz kulturalnego serwisu internetowego jest kontynuacją tej polityki:
„Udział PKO Banku Polskiego w realizacji filmu o Fryderyku Chopinie nie jest przypadkiem, lecz naturalną kontynuacją udziału banku w znaczących przedsięwzięciach kulturalnych. Z dumą możemy powiedzieć, że wspieraliśmy i wspieramy dążenia tych, którzy ratują dziedzictwo narodowe, odkrywają i upowszechniają wartościowe, często zapomniane skarby kultury, nadają nowy blask dziełom uznanym.” – podkreśliła w swym liście Pani Henryka Pieronkiewicz – Prezes Zarządu PKO BP SA.
Bank uruchomił serwis http://www.pkokultura.pl równolegle z premierą filmu „Chopin – Pragnienie Miłości”, dlatego obecnie zawiera on szczegółowe wiadomości dotyczące jego produkcji. Na stronach internetowych można znaleźć informacje na temat obsady, unikalne wywiady z osobami związanymi z filmem, biografie i filmografie odtwórców głównych ról. W serwisie zamieszczono również bogatą galerię fotosów, synopsis, genezę filmu i wiele innych ciekawych informacji.
Podczas wizyty w serwisie, internautom towarzyszy muzyka wybitnego polskiego kompozytora. Znajduje się w nim również dział poświęcony twórczości Chopina, wraz z opisem utworów oraz możliwością ściągnięcia niektórych z nich.
Serwis http://www.pkokultura.pl nie będzie miał jednak charakteru „jednorazowego”. To tylko część programu sponsorskiego PKO BP SA dla kultury narodowej. Za jego pośrednictwem będzie można dowiedzieć się również o kolejnych przedsięwzięciach PKO Banku Polskiego wspierających polską kulturę narodową, ale nie tylko.
Jedną z funkcjonalnych ciekawostek w serwisie jest zamieszczone kalendarium. Będzie zawierało aktualne informacje o wydarzeniach kulturalnych zaplanowanych przez teatry, kina i kluby. Informacje do kalendarium będą pochodziły z redakcji nowego, warszawskiego miesięcznika kulturalnego „WiK. Warszawa i Kultura”.
Do prowadzenia serwisu została powołana redakcja, która będzie odpowiedzialna za jego stałą aktualizację, zamieszczanie ciekawostek, wywiadów i informacji o wydarzeniach z życia kulturalnego.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.