Wirtualna Polska uruchamia całkiem nowy serwis ogłoszeniowy. Partnerami portalu zostali: otoMoto.pl oraz Domiporta.pl.
„Użytkownicy najczęściej szukają ogłoszeń związanych z motoryzacją oraz rynkiem nieruchomości, stąd dwa główne działy nowej witryny WP i nasza współpraca z liderami rynku w tych dziedzinach; otoMoto.pl oraz Domiporta.pl. – mówi Marcin Chmielecki z Wirtualnej Polski, odpowiedzialny za projekt Ogłoszenia – Uzupełnieniem oferty są ogłoszenia drobne, z cyklu kupię, sprzedam, oddam w dobre ręce. W tej chwili prezentujemy kilkaset tysięcy ogłoszeń, a ich liczba będzie systematycznie rosła. Tworząc serwis staraliśmy się zapewnić użytkownikom błyskawiczny i prosty do nich dostęp, wprowadziliśmy więc szczegółową kategoryzację ogłoszeń oraz liczne mechanizmy wyszukiwania. Rozwiązaniami dodatkowymi, niespotykanymi w tego typu serwisach, są: możliwość szukania w kilku, a nawet kilkunastu województwach jednocześnie oraz porównywarka ogłoszeń.”
Szukając samochodu, warto skorzystać z wyszukiwania zaawansowanego. Osoba zainteresowana konkretną marką określić tu może szczegółowo – oprócz modelu, przedziału cenowego i województwa, z którego ma pochodzić auto – dodatkowe wyposażenie wozu, moc silnika, rodzaj paliwa, czy kolor nadwozia.
Podobnie ma się rzecz w przypadku ogłoszeń rynku nieruchomości. Podstawowe kryteria ułatwiające wybór to np. cena mieszkania, jego powierzchnia i lokalizacja (województwo – jedno, bądź kilka wybranych przez użytkownika, miejscowość, dzielnica, ulica). Dodatkowe to m.in.: typ budynku, liczba pięter, rok budowy, rodzaj kuchni.
Ostateczną decyzję ułatwi – porównywarka ogłoszeń, pokazująca najistotniejsze różnice pomiędzy ogłoszeniami z tej samej kategorii oraz wskazująca, które ogłoszenie jest warte szczególnej uwagi.
Dodawanie ogłoszeń do działów Motoryzacja i Nieruchomości jest płatne, przy czym to użytkownik decyduje, czy jego oferta ma się znaleźć wyłącznie na stronach Wirtualnej Polski, czy też – dodatkowo – w partnerskich serwisach ogłoszeniowych otoMoto i Domiporta.pl. Ogłoszenia Drobne internauci zamieszczają nieodpłatnie.
„Zdecydowaliśmy się na współpracę z kilkoma silnymi graczami. W pierwszej kolejności z Domiporta.pl – rynek nieruchomości i otoMoto – motoryzacja. Mamy nadzieję na stworzenie kompleksowej i bardzo obszernej bazy ogłoszeń, w którym dostawcą treści będą uznani na rynku partnerzy. Serwis będzie przez nas systematycznie uzupełniany o ogłoszenia kolejnych kooperantów. – mówi Kinga Ciukta, Doradca Dyrektora Programowego WP ds. Partnerów Kontentowych i Medialnych – Zmiana koncepcji Ogłoszeń to efekt naszych działań zmierzających do uatrakcyjniania oferty WP. Chcemy coraz lepiej reagować na potrzeby użytkowników, dostarczając im usługi oraz treści optymalnie dostosowane do ich potrzeb. Połączenie potencjału WP z silnymi brandami Domiporta.pl i otoMoto pomoże nam w osiągnięciu tego celu.”
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.