W sieci ruszył nowy serwis PKO Banku Polskiego. Jest to kolejny etap w realizacji koncepcji obecności banku w Internecie. Portal powstał ze względu na szybko rozwijającą się ofertę produktową PKO BP i w odpowiedzi na stale rosnące wymagania Klientów.
Pod adresem pkobp.pl użytkownicy będą mogli zapoznać się z jego kompleksową ofertą. Wszystkie wiadomości produktowe podzielone są według kryterium grupy docelowej. Bez względu na to, czy internauta – przykładowo – jest jeszcze uczniem, czy samodzielnym przedsiębiorcą, za pomocą funkcjonalnych narzędzi bez problemu dotrze do wybranego działu i poszukiwanych informacji.
Nowością jest dział Aktualności i Biuro Prasowe. Dzięki tym innowacjom Klienci banku będą mieli dostęp do stale aktualizowanych informacji o nowych produktach i usługach czy sieci placówek i agencji PKO BP.
Zarejestrowani użytkownicy mogą określić stronę startową z wybranym profilem Klienta. Internauci zasubskrybowani na poprzednim serwisie PKO BP mają możliwość uzupełnić swoją subskrubcję i dzięki niej za pośrednictwem poczty elektronicznej otrzymywać bieżące informacje na temat nowości bankowych i zmian dokonywanych w serwisie banku.
Serwis oprócz niezwykle bogatej oferty produktów i usług bankowych zawiera odnośniki do stron internetowych spółek należących do grupy PKO BP, serwisu PKO Bank Polski Kulturze Narodowej oraz niedawno powstałego Serwisu Olimpijskiego. Projektami oraz wykonaniem wszystkich.
Projektem serwisu i jego wykonaniem zajęła się Agencja Interaktywna HYPERmedia.
„Przy projektowaniu serwisu skupiliśmy się na przejrzystości layoutu. Nie chcieliśmy, aby użytkownicy gubili się w gąszczu zakładek i linków. Naszym celem było, aby każdy obecny jak i przyszły Klient PKO Banku Polskiego mógł szybko i efektywnie dotrzeć do poszukiwanych informacji.” – mówi Tomasz Toczewski, koordynator projektu od strony Agencji HYPERmedia.
Od marca br. PKO Bank Polski jest ponadto patronem serwisu olimpijskiego Wirtualnej Polski, który w ostatnich dniach bije rekordy odwiedzalności. Tylko w ciągu pierwszego tygodnia Olimpiady serwis odwiedziło aż 1 mln internautów.
„Od dwóch lat realizujemy strategię banku zwaną „strategią modernizacji”. Nie oznacza to tylko przemian wewnętrznych i modyfikacji oferty Banku. Chcemy zmieniać także postrzeganie i nasz wizerunek wśród Klientów, w tym tak istotnej ich grupy jaką stanowią Internauci. Dlatego też pragniemy, aby nasze działania internetowe były zgodne z obowiązującymi w sieci trendami oraz prowadzone z wykorzystywaniem najnowocześniejszych narzędzi e-marketingu. Nowy serwis internetowy www.pkobp.pl , czy serwis olimpijski są tego najlepszym dowodem.”- mówi Marek Kłuciński, dyrektor Departamentu Promocji i Komunikacji PKO Banku Polskiego.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.