Łódzka Agencja Interaktywna VENTI przygotowała dla Premium Foods SA nowy serwis korporacyjny oraz serwis produktowy marki Vitax.
Priorytetem przy realizacji serwisu produktowego vitax.pl było stworzenie atrakcyjnego i dynamicznego designu podkreślającego pozycjonowanie marki. Prezentację poszczególnych produktów wsparto kreatywną wizualizacją cech wyróżniających daną linię. Dzięki szczegółowej i ciekawej prezentacji oferty, witryna stała się kompendium wiedzy dla wielbicieli herbat owocowych. Projektując funkcjonalność serwisu zadbano o wykorzystanie elementów interaktywnych. Wyeksponowany moduł 'Twoim zdaniem’ zachęca użytkowników do wyrażenia swojej opinii na temat produktów Vitax, a zainteresowani konsumenci mogą zaprenumerować newsletter.
Firma VENTI zajęła się także odświeżeniem wizerunku Premium Foods SA w mediach elektronicznych, poprzez modyfikację serwisu korporacyjnego firmy.
Dostępny pod adresem premiumfoods.pl serwis zawiera informacje na temat oferty i sieci sprzedaży skierowane do eksporterów oraz partnerów handlowych firmy. Tworząc nową witrynę zadbano o pełniejsze wykorzystanie Internetu jako kanału komunikacyjnego – na stronie zamieszczono newsletter, formularze kontaktowe oraz aktualności.
Wpisy promowane
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
- Mierzenie czasu pracy w dynamicznym świecie: odkryj skuteczne sposoby z TimeCamp!Zastanawiasz się, jak usprawnić zarządzanie czasem pracy w rozproszonym zespole i nie stracić przy tym motywacji? Sprawdź, jak TimeCamp może ...
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.