Polska Telefonia Cyfrowa uruchomiła nowy serwis www.era.pl. Serwis został opracowany i wdrożony wspólnie z Infinity Group. Agencja przejęła obsługę serwisu www oraz działań e-marketingowych marki Era w wyniku wygranego przetargu.
Nowa odsłona www.era.pl to zmiana wyglądu, a także zupełnie nowa struktura serwisu. Zakres prac zrealizowanych przez Infinity Group obejmował zaprojektowanie nawigacji, mikro i makro funkcjonalności, opracowanie architektury informacji oraz nowej grafiki serwisu.
– Nowy serwis www.era.pl to jedna z największych realizacji na rynku e-marketingowym w przeciągu ostatniego roku. Główne wyzwanie, przed którym stanęliśmy wspólnie z PTC, to zaplanowanie architektury i funkcjonalności serwisu z uwzględnieniem niezwykle szerokiego i zróżnicowanego przekazu oraz różnorodności jego odbiorców. Jednocześnie celem projektu było takie zaplanowanie serwisu, aby stanowił on skuteczny kanał sprzedaży usług PTC – powiedział Mariusz Bednarko, Kierownik Marketingu w Infinity Group.
Założeniem nowego serwisu www.era.pl było utworzenie kompleksowej platformy komunikacji sieci Era z klientami. Przyjazna warstwa wizualna, podział tematyczny zawartości oraz intuicyjna nawigacja ułatwiają poruszanie się w serwisie, uzyskiwanie potrzebnych informacji, a także poznawanie atrakcyjnych promocji i nowości ofertowych.
Aktualny serwis www.era.pl jest w pełni zintegrowany ze sklepem internetowym. Dzięki temu, zgodnie z założeniami, stał się on efektywnym kanałem sprzedaży oferty sieci Era. Klienci korzystając z zakupu bezpośrednio przez kanał online mają dostęp do dodatkowych bonusów i unikalnych ofert dostępnych tylko w era.pl. Za stworzenie i wdrożenie mechanizmów funkcjonowania e-sklepu odpowiedzialni byli specjaliści z Infinity Systems – części Infinity Group wyspecjalizowanej w rozwiązaniach informatycznych.
– Nowa www.era.pl to nie tylko zupełnie nowa oprawa graficzna oraz układ menu i treści, które pozwalają na szybsze wyszukiwanie potrzebnych informacji na stronie, ale przede wszystkim łatwość dokonywania zakupów bezpośrednio ze stron prezentujących ofertę. Nowy serwis internetowy www.era.pl został opracowany zgodnie ze światowymi trendami w budowie funkcjonalnych witryn www, ale również na podstawie doświadczeń i uwag użytkowników. Analiza ruchu w poszczególnych sekcjach strony www.era.pl pozwoliła na maksymalnie intuicyjne rozmieszczenie treści. Obecna przebudowa strony www jest ważnym etapem większych zmian w internetowej platformie komunikacji sieci Era z klientami, nad tworzeniem których współpracujemy z Infinity Group – powiedziała Katarzyna Pawłowska, Sekcja e-komunikacji w Polskiej Telefonii Cyfrowej.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.