Internetowy serwis prezentujący oraz sprzedający ubrania marki Quiosque wystartował na przełomie sierpnia i września tego roku z założeniem dotarcia do kobiet w wieku 18 – 30 lat. Premierę witryny zapowiadał teaser, natomiast obecnie proponowane atrakcje: wirtualna przymierzalnia, fachowe porady stylisty, sklep, lista marzeń (tj. możliwość stworzenia własnej kolekcji i zaprezentowania jej innym internautom) czy choćby relacja z pokazu mody, popularyzowane są w kampanii reklamowej online, której oprawę graficzną i tekstową współtworzyła agencja interaktywna Digital One.
Jedną z ciekawszych propozycji serwisu jest dział ‘stylizacje’, gdzie internautki mogą przebierać modelkę w wybrane przez siebie stroje Quiosque oraz korzystać przy tym z porad stylisty, który pomaga w odpowiednim doborze ubrań i dodatków – mówi Magdalena Majchrzak – Puczyńska, szefowa marketingu PBH SA. To bardzo przydatna funkcja. Przed dokonaniem zakupów w e-sklepie klientki mogą sprawdzić jak to co mają zamiar kupić komponuje się z innymi rzeczami, przekonać się czy wybrany model spodni wygląda lepiej z taką czy inną bluzką, oraz stworzyć i pochwalić się jednocześnie swoją prywatną kolekcją dodając wybrane modele do ‘listy marzeń’, która prezentowana jest cały czas na stronach quiosque.pl.
Plany rozwojowe dotyczące tego projektu przewidują kontynuację kompleksowej obsługi internetowej Quiosque przez Digital One – mówi Mariusz Wasiak, koordynator przedsięwzięcia ze strony agencji. Niedługo rozpoczynamy przygotowania do przyszłej kampanii reklamowej i stworzenia kolejnego serwisu marki, który zostanie udostępniony w Sieci wraz z początkiem następnego sezonu w świecie mody, lansującego stroje na wiosnę i lato 2005. Obecnie opracowywana jest również włoska prezentacja internetowa Quiosque.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.