Agencja GoldenSubmarine – w ramach współpracy z Grupą Żywiec S.A. – przygotowała internetowy serwis dla marki Warka.
Celem serwisu – działającego pod adresem www.warka.com.pl – jest zaprezentowanie nowego wizerunku marki Warka w Internecie oraz wsparcie wizerunkowej kampanii reklamowej, budującej w 2009 roku piwną wiarygodność marki.
Serwis ma stanowić swego rodzaju przewodnik po świecie Warki. W świat piwa Warka wprowadza internautów reklama telewizyjna pt. „To chmiel decyduje”, podkreślająca kluczową rolę chmielu w uzyskiwaniu niepowtarzalnego smaku Warki. Specjalna animacja chmielowa – z dynamiczną muzyką w tle – jest również motywem przewodnim całego serwisu.
Poszczególne części serwisu prowadzą użytkownika przez wszystkie kluczowe elementy składające się na piwo Warka – zaczynając od świeżego, zebranego zawsze w odpowiednim momencie chmielu, poprzez połączenie tradycji i nowoczesności w wareckim browarze, odpowiedni sposób serwowania, aż po idealne miejsce do spożywania złocistego trunku oraz emocje i atmosferę, jaka powinna temu towarzyszyć. Na stronie dostępna jest między innymi wyszukiwarka, dzięki której użytkownicy mogą zlokalizować Piwiarnie działające pod szyldem marki Warka – jedynej tego rodzaju sieci w Polsce.
W planach jest rozbudowa serwisu oraz wprowadzanie w jego ramach nowych funkcjonalności.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.