Nowy serwis Warki

Opublikowano: 2 lipca 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Agencja GoldenSubmarine – w ramach współpracy z Grupą Żywiec S.A. – przygotowała internetowy serwis dla marki Warka.

Celem serwisu – działającego pod adresem www.warka.com.pl – jest zaprezentowanie nowego wizerunku marki Warka w Internecie oraz wsparcie wizerunkowej kampanii reklamowej, budującej w 2009 roku piwną wiarygodność marki.

Serwis ma stanowić swego rodzaju przewodnik po świecie Warki. W świat piwa Warka wprowadza internautów reklama telewizyjna pt. „To chmiel decyduje”, podkreślająca kluczową rolę chmielu w uzyskiwaniu niepowtarzalnego smaku Warki. Specjalna animacja chmielowa – z dynamiczną muzyką w tle – jest również motywem przewodnim całego serwisu.

Poszczególne części serwisu prowadzą użytkownika przez wszystkie kluczowe elementy składające się na piwo Warka – zaczynając od świeżego, zebranego zawsze w odpowiednim momencie chmielu, poprzez połączenie tradycji i nowoczesności w wareckim browarze, odpowiedni sposób serwowania, aż po idealne miejsce do spożywania złocistego trunku oraz emocje i atmosferę, jaka powinna temu towarzyszyć. Na stronie dostępna jest między innymi wyszukiwarka, dzięki której użytkownicy mogą zlokalizować Piwiarnie działające pod szyldem marki Warka – jedynej tego rodzaju sieci w Polsce.

W planach jest rozbudowa serwisu oraz wprowadzanie w jego ramach nowych funkcjonalności.

www.warka.com.pl

Hanna LaskowskaNowy serwis Warki

Podziel się!

O autorze

hania