Agencja GoldenSubmarine – w ramach współpracy z Grupą Żywiec S.A. – przygotowała internetowy serwis dla marki Warka.
Celem serwisu – działającego pod adresem www.warka.com.pl – jest zaprezentowanie nowego wizerunku marki Warka w Internecie oraz wsparcie wizerunkowej kampanii reklamowej, budującej w 2009 roku piwną wiarygodność marki.
Serwis ma stanowić swego rodzaju przewodnik po świecie Warki. W świat piwa Warka wprowadza internautów reklama telewizyjna pt. „To chmiel decyduje”, podkreślająca kluczową rolę chmielu w uzyskiwaniu niepowtarzalnego smaku Warki. Specjalna animacja chmielowa – z dynamiczną muzyką w tle – jest również motywem przewodnim całego serwisu.
Poszczególne części serwisu prowadzą użytkownika przez wszystkie kluczowe elementy składające się na piwo Warka – zaczynając od świeżego, zebranego zawsze w odpowiednim momencie chmielu, poprzez połączenie tradycji i nowoczesności w wareckim browarze, odpowiedni sposób serwowania, aż po idealne miejsce do spożywania złocistego trunku oraz emocje i atmosferę, jaka powinna temu towarzyszyć. Na stronie dostępna jest między innymi wyszukiwarka, dzięki której użytkownicy mogą zlokalizować Piwiarnie działające pod szyldem marki Warka – jedynej tego rodzaju sieci w Polsce.
W planach jest rozbudowa serwisu oraz wprowadzanie w jego ramach nowych funkcjonalności.
Wpisy promowane
- 5 kluczowych powodów, dla których warto zainwestować w system ERPSystemy ERP przydatne są z wielu powodów. Ich głównym zadaniem jest ułatwienie zarządzania firmami, których działanie opiera się na współpracy ...
- Co zrobić, aby zwiększyć swoją szansę na otrzymanie pracy w IT?Szukasz pracy w sektorze nowoczesnych technologii i zastanawiasz się, co możesz zrobić, aby zwiększyć szansę na otrzymanie wymarzonej posady? Przede ...
Wydarzenia
4. Data Economy Congress
07.10.2024 - 08.10.2024
CyberTrust 2024
07.10.2024 - 08.10.2024
AI Biznes Forum
29.10.2024 - 30.10.2024
Najnowsze wpisy
- Webinary jako Nowa Forma Dochodu: Analiza Polskiego RynkuW tym roku najbardziej dochodowy polski webinar dotyczył ratownictwa medycznego i zarobił ponad 83 tys. zł. Wydarzenia online z branży ...
- Raport „E-commerce w Polsce 2024” – Stabilny odsetek polskich internautów kupujących onlineWedług najnowszego raportu „E-commerce w Polsce 2024”, odsetek polskich internautów dokonujących zakupów online utrzymuje się na stabilnym poziomie. W 2023 ...
- IdoSell nawiązuje współpracę z AdyenIdoSell, znana platforma e-commerce w Polsce, ogłosiła strategiczną współpracę z Adyen, globalną platformą technologii finansowych. W ramach tej współpracy Adyen ...
- Raport – handel opiniami w sieciFirmy sprzedające w sieci walczą coraz zacieklej o klientów. A ponieważ aż 95% internautów przed zakupem sprawdza recenzje, to niektóre ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.