Nowy sondaż PBI – chętnie płacimy za gry online

Opublikowano: 2 marca 2012. Kategoria: Rynek. Tagi:

Na pytanie „Za jakie treści zdarzyło Ci się kiedykolwiek zapłacić w internecie” aż 25% użytkowników wskazało gry online, dzwonki i tapety na telefon kupowało 22% użytkowników.

W rozbiciu na wiek okazuje się, że dla najmłodszych użytkowników (15-24 lata) pierwszym miejscu są różnego typu doładowania do gier online.

Nowy sondaż PBI – chętnie płacimy za gry online 1

Źródło danych: sondaż PBI II 2012, wszyscy badani (n=563)

Jeśli spojrzymy na podział według płci to się okaże, że mężczyźni znacznie chetniej kupują doładowania do gier, a kobiety dzwonki i tapety na telefon.

Nowy sondaż PBI – chętnie płacimy za gry online 2

Źródło danych: sondaż PBI II 2012, wszyscy badani (n=563)

Stopka metodologiczna:
Badanie zostało zrealizowane na ogólnopolskim panelu badawczym ARIADNA prowadzonym przez GG Network S.A. w ramach projektu GG Opinion Detector (GGOD). Próba N=563 osób.  Struktura próby tożsama ze strukturą polskich internautów ze względu na płeć, wiek, wykształcenie, wielkość miejscowości zamieszkania oraz korzystanie z wiodących serwisów internetowych wg danych PBI/ Megapanel. Luty 201

Sylwester KozakNowy sondaż PBI – chętnie płacimy za gry online

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.