1 lutego 2010 r. Elena Nowosad–Rudnicka awansowała na stanowisko Strategic Plannera w zespole strategicznym McCann Worldgroup Polska.
Do obowiązków Eleny Nowosad–Rudnickiej należy tworzenie strategii komunikacji dla klientów agencji z grupy McCann, w tym spółek McCann Erickson, MRM Worldwide, Momentum Worldwide i Weber Shandwick, a także opracowywanie strategii dla działań new biznesowych.
Elena związana jest z grupą McCann już od ponad trzech lat – do agencji McCann Erickson trafiła dzięki wygranej w IX edycji konkursu „Grasz o Staż”. Prowadzi także autorski program badań konsumenckich agencji McCann Erickson – „McCann Puls”.
Zanim dołączyła do zespołu strategii McCann Erickson, doświadczenie zdobywała w dziale marketingu Parkeon we Francji oraz w agencji Euro RSCG Warsaw. Ukończyła studia na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, jest także stypendystką programu Sokrates-Erasmus, w ramach którego studiowała w Ecole Superieure de Commerce de Montpellier we Francji. Wiedzę z zakresu strategii komunikacji zgłębiała w Szkole Strategii Marki SAR.
Wpisy promowane
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
- Mierzenie czasu pracy w dynamicznym świecie: odkryj skuteczne sposoby z TimeCamp!Zastanawiasz się, jak usprawnić zarządzanie czasem pracy w rozproszonym zespole i nie stracić przy tym motywacji? Sprawdź, jak TimeCamp może ...
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.