Nowy Strategic Planner w McCann Worldgroup Polska

1 lutego 2010 r. Elena Nowosad–Rudnicka awansowała na stanowisko Strategic Plannera w zespole strategicznym McCann Worldgroup Polska.

Do obowiązków Eleny Nowosad–Rudnickiej należy tworzenie strategii komunikacji dla klientów agencji z grupy McCann, w tym spółek McCann Erickson, MRM Worldwide, Momentum Worldwide i Weber Shandwick, a także opracowywanie strategii dla działań new biznesowych.

Elena związana jest z grupą McCann już od ponad trzech lat – do agencji McCann Erickson trafiła dzięki wygranej w IX edycji konkursu „Grasz o Staż”. Prowadzi także autorski program badań konsumenckich agencji McCann Erickson – „McCann Puls”.

Zanim dołączyła do zespołu strategii McCann Erickson, doświadczenie zdobywała w dziale marketingu Parkeon we Francji oraz w agencji Euro RSCG Warsaw. Ukończyła studia na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, jest także stypendystką programu Sokrates-Erasmus, w ramach którego studiowała w Ecole Superieure de Commerce de Montpellier we Francji. Wiedzę z zakresu strategii komunikacji zgłębiała w Szkole Strategii Marki SAR.

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top