Nowy wizerunek agencji interaktywnej Pro-Creation

Opublikowano: 14 stycznia 2002. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Po dwóch latach obecności na polskim rynku reklamy internetowej warszawska agencja Pro-Creation Sp. z o.o. zmienia swój wizerunek.

„Zmieniamy swój dotychczasowy image, aby ułatwić potencjalnym klientom zrozumienie najistotniejszych wartości związanych z agencją Pro-Creation. Nowa tożsamość wizualna ma pomóc nam uwypuklić atuty firmy, takie jak ponadprzeciętna jakość kreacji oraz to, iż ciągle inwestujemy w rozwój nowych technologii i narzędzi marketingowych. Agencja Pro-Creation przestała już być firmą wykonującą jednie serwisy internetowe i nośniki reklamowe. W tym roku zaczniemy wprowadzać na rynek nasze autorskie rozwiązania takie jak system ProBanner czy Real-Time Ad Generator, dlatego zależy nam, aby nowy wizerunek ułatwił firmie właściwie uplasować się na rynku.” stwierdził Bartosz Michałowski – Prezes Zarządu

W oparciu o nowy system komunikacji wizualnej powstała witryna korporacyjna Pro-Creation (http://www.pro-creation.pl).

„Poprzez nową witrynę firmową chcemy zaprezentować możliwości nowatorskich produktów Pro-Creation oraz pochwalić się naszym sporym doświadczeniem w obsłudze dużych klientów.”- dodal Damian Szalewicz – Wiceprezes Zarządu

http://www.pro-creation.pl

Sylwester KozakNowy wizerunek agencji interaktywnej Pro-Creation

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.