Po dwóch latach obecności na polskim rynku reklamy internetowej warszawska agencja Pro-Creation Sp. z o.o. zmienia swój wizerunek.
„Zmieniamy swój dotychczasowy image, aby ułatwić potencjalnym klientom zrozumienie najistotniejszych wartości związanych z agencją Pro-Creation. Nowa tożsamość wizualna ma pomóc nam uwypuklić atuty firmy, takie jak ponadprzeciętna jakość kreacji oraz to, iż ciągle inwestujemy w rozwój nowych technologii i narzędzi marketingowych. Agencja Pro-Creation przestała już być firmą wykonującą jednie serwisy internetowe i nośniki reklamowe. W tym roku zaczniemy wprowadzać na rynek nasze autorskie rozwiązania takie jak system ProBanner czy Real-Time Ad Generator, dlatego zależy nam, aby nowy wizerunek ułatwił firmie właściwie uplasować się na rynku.” stwierdził Bartosz Michałowski – Prezes Zarządu
W oparciu o nowy system komunikacji wizualnej powstała witryna korporacyjna Pro-Creation (http://www.pro-creation.pl).
„Poprzez nową witrynę firmową chcemy zaprezentować możliwości nowatorskich produktów Pro-Creation oraz pochwalić się naszym sporym doświadczeniem w obsłudze dużych klientów.”- dodal Damian Szalewicz – Wiceprezes Zarządu
Wpisy promowane
- 5 kluczowych powodów, dla których warto zainwestować w system ERPSystemy ERP przydatne są z wielu powodów. Ich głównym zadaniem jest ułatwienie zarządzania firmami, których działanie opiera się na współpracy ...
- Co zrobić, aby zwiększyć swoją szansę na otrzymanie pracy w IT?Szukasz pracy w sektorze nowoczesnych technologii i zastanawiasz się, co możesz zrobić, aby zwiększyć szansę na otrzymanie wymarzonej posady? Przede ...
Wydarzenia
4. Data Economy Congress
07.10.2024 - 08.10.2024
CyberTrust 2024
07.10.2024 - 08.10.2024
AI Biznes Forum
29.10.2024 - 30.10.2024
Najnowsze wpisy
- Webinary jako Nowa Forma Dochodu: Analiza Polskiego RynkuW tym roku najbardziej dochodowy polski webinar dotyczył ratownictwa medycznego i zarobił ponad 83 tys. zł. Wydarzenia online z branży ...
- Raport „E-commerce w Polsce 2024” – Stabilny odsetek polskich internautów kupujących onlineWedług najnowszego raportu „E-commerce w Polsce 2024”, odsetek polskich internautów dokonujących zakupów online utrzymuje się na stabilnym poziomie. W 2023 ...
- IdoSell nawiązuje współpracę z AdyenIdoSell, znana platforma e-commerce w Polsce, ogłosiła strategiczną współpracę z Adyen, globalną platformą technologii finansowych. W ramach tej współpracy Adyen ...
- Raport – handel opiniami w sieciFirmy sprzedające w sieci walczą coraz zacieklej o klientów. A ponieważ aż 95% internautów przed zakupem sprawdza recenzje, to niektóre ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.