Agencja interaktywna Conecto zakończyła pierwszy etap prac związanych z odświeżeniem internetowego wizerunku Audi w Polsce. Zaprojektowała i wdrożyła nowy serwis www generalnego dystrybutora samochodów tej marki. W najbliższej przyszłości zostanie on rozbudowany o kolejne działy.
„Przewaga dzięki technice” to maksyma Audi, którą agencja Conecto potraktowała jako główną wytyczną w kwestii kreowania internetowego wizerunku jednej z najbardziej cenionych marek samochodów. Nacisk położony został na czytelny, obrazowy przekaz, rzetelną informację i funkcjonalność serwisu.
Serwis dostarcza także informacje dotyczące oferty flotowej oraz partnerów Audi. Osobna sekcja przybliża historię i filozofię firmy. Wkrótce serwis zostanie rozbudowany o dział „Moje Audi”, przeznaczony przede wszystkim dla właścicieli samochodów tej marki. Będą oni mogli skorzystać z wielu dodatkowych usług, takich jak: możliwość szacowania wartości samochodów, kalkulatory ubezpieczeniowe, finansowe i leasingowe, newsletter, itp. Dział będzie miał za zadanie podtrzymać zaufanie, lojalność i pozytywny odbiór marki wśród jej największych miłośników.
http://www.audi.pl
http://www.conecto.pl
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.