Nowy wizerunek marki Jupi

Jupi, marka soków firmy Kofola Polska, w ramach kampanii promującej nowe opakowania i odświeżony wizerunek, uruchomiła stronę www.jupiland.com. Serwis zostanie wkrótce przystosowany do odbiorców z kolejnych krajów europejskich: Czech, Słowacji i Węgier. Wykonanie serwisów powierzono agencji interaktywnej OS3 multimedia.
– Zgodnie z hasłem przewodnim całej kampanii, które brzmi „Owoce są Jupi”, przy tworzeniu strony www.jupiland.com skupiliśmy się na przedstawieniu zabawnego i radosnego charakteru marki – mówi Marek Kmiecik, Global Marketing Manager of Jupi, Kofola Holding a.s.

Celem naszym było, aby internauci wchodzący na stronę www, dzięki jej humorystycznej formule i żartobliwej zawartości, identyfikowali markę Jupi z dynamicznym stylem życia i pozytywnym myśleniem. Przekaz on-line jest uzupełnieniem komunikacji prowadzonej w innych mediach – dodaje Marcin Maj, Dyrektor Zarządzający OS3 multimedia.

Serwis wystartował w momencie uruchomienia kampanii w polskiej telewizji i prasie, która kieruje do www.jupiland.com. Strona będzie przez najbliższy miesiąc rozbudowywana o nowe działy, jak galeria, księga gości, konkursy czy nowe elementy w dziale rozrywka. Internauci, na łamach strony www, będą mieli możliwość publikowania dowcipów, zabawnych zdjęć oraz brania udziału w konkursach i komentowania zamieszczanych treści. Stworzenie koncepcji serwisu, kreacji, warstwy dźwiękowej i muzycznej, zawartości oraz koordynowanie wspierającej kampanii promocyjnej w Internecie w całości należy do zadań OS3 multimedia.

– Planując kampanię odświeżającą wizerunek marki Jupi, wybraliśmy partnerów, którzy sprawdzają się w zadaniach wymagających pomysłowości, kreatywności i doświadczenia w projektach multimedialnych. Dlatego do stworzenia strony www.jupiland.com wybraliśmy agencję OS3 multimedia – mówi Marek Kmiecik, Global Marketing Manager of Jupi, Kofola Holding a.s.

www.jupiland.com

Wpisy promowane

Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.

Przewiń do góry