B2B Media Sp. z o.o. ogłosiło, że dokonało sprzedaży swoich pięciu biznesowych tytułów – Biznes Warszawski, Biznes Trójmiejski, Biznes Poznański, Biznes Wrocławski oraz Biznes Śląski – nowej, prywatnej grupie inwestorów, która posiada udziały w CityBusinessNetworkPoland. Pieniądze uzyskane ze sprzedaży tytułów zostaną wykorzystane do spłacenia wierzycieli spółki B2B Media.
'Pierwotni udziałowcy B2B Media najwidoczniej nie mają cierpliwości oraz nie rozpatrują rozwoju w długoterminowej perspektywie, która jest konieczna do zbudowania znaczącej grupy mediowej w Polsce’ powiedział Thom Barnhardt, który ustąpił z zarządu B2B Media i dołączy do CBN Poland. Straty jakie z tego tytułu poniosą udziałowcy B2B Media wyniosą ponad 2 miliony złotych. Barnhardt, który wcześniej pełnił główną funkcję w B2B Media teraz będzie miał niewielki udział w CBN Poland, którego największymi udziałowcami są prywatne jednostki pochodzące z Nowego Jorku.
CityBusinessNetworkPoland Sp. z o.o. również jest właścicielem strony BiznesPolska.pl, która jest trzecią w rankingach, stroną biznesową w Polsce i która od niedawna podjęła współprace z domem mediowym Ad.Net.
Wpisy promowane
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
- Mewa zaprezentuje na Targach SAWO w Poznaniu (23-25.04.2024) odzież roboczą, ochronną i ostrzegawczą dla przemysłu i rzemiosła oraz ofertę w zakresie artykułów bhpW dniach od 23-25 kwietnia b.r. firma Mewa obecna będzie na Międzynarodowych Targach Ochrony Pracy, Pożarnictwa i Ratownictwa SAWO w ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.