Sport24.pl wprowadził nową szatę graficzną, oraz nowe ustawienie funkcjonalności pozwalające na łatwiejsze poruszanie się po serwisie. Twórcy Sport24.pl stawiają na rozwój społecznościowych funkcji takich jak profile użytkowników, forum, live chat, pokoje fanklubowe gdzie spotykać będą się kibice polskich i zagranicznych drużyn.
Sport24.pl poza rozwojem działów z nowymi dyscyplinami sportu przygotowuje ważne serwisy tematyczne dotyczące 3 imprez:
1. Ligi Mistrzów w Piłce Nożnej – w serwisie dostępne będą aktualne informacje, plotki, zdjęcia ze spotkań, sprawozdania z komentarzami oraz statystyki pomeczowe.
2. Mistrzostw Europy w piłce nożnej – serwis poświęcony piłkarskim zmaganiom. Chcemy podkreślić pierwszy w historii polskiego futbolu zakwalifikowanie się do finału Mistrzostw Europy. W serwisie dostępne będą aktualne informacje, plotki, zdjęcia ze spotkań, sprawozdania z komentarzami oraz statystyki pomeczowe.
3. Igrzysk Olimpijskich Pekin 2008 – będzie to serwis poświęcony najważniejszemu sportowemu wydarzeniu jakim są Igrzyska Olimpijskiej. Przedstawimy Polskie szanse medalowe, ciekawostki z wioski olimpijskiej. Naszym użytkownikom przygotujemy wiele konkursów w tym możliwość typowania wyników.
W zeszłym tygodniu Sport24 uruchomił serwis poświęcony Piłce Ręcznej www.Reczna.Sport24.pl. Znajdziemy tam aktualne informacje z polskiej ligi piłki ręcznej kobiet oraz mężczyzn, informacje o poczynaniach naszych kadrowiczów, zdjęcia, tekstowe relacje na żywo ze spotkań.
Sport24.pl to tworzą kibice, miłośnicy sportu opisujący zmagania sportowe swoich ulubionych drużyn. Wszystko dzieje się pod opieką merytoryczną zawodowych dziennikarzy sportowych. Redaktorem Naczelnym serwisu jest Jakub Zborowski – na co dzień, dziennikarz kanału sportowego NSPORT.
„Mijają właśnie 3 miesiące odkąd Sport24 pozyskał inwestora w postaci Platformy Mediowej Point Group i jest to okres bardzo dynamicznego rozwoju naszego serwisu. Odnotowaliśmy kilkudziesięcioprocentowe wzrosty zarówno wśród unikalnych, zarejestrowanych, jaki i powracających użytkowników. Wzrosła także liczba odsłon. To dopiero początek” – mówi Artur Racicki, twórca i Prezes zarządzający Sport24.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.