System, z którego korzysta już ponad 120 klientów, został poddany po raz pierwszy tak gruntownej zmianie layoutu. Całość zaprojektowano zgodnie z obowiązującymi trendami, przy czym bazowano w dużym stopniu na sugestiach klientów i użytkowników.
Nowy wygląd SARE zapewnia bardziej intuicyjne korzystanie z systemu. Jasne tło i kontrastowe nagłówki nadają całości bardziej czytelnego charakteru. Ujednolicone zostały także ramki i tabele, co ułatwia odczytywanie i porównywanie danych. Dodano ścieżki wskazujące, gdzie użytkownik znajduje się w danej chwili, i wprowadzono nowe wykresy obrazujące efekty wysyłek.
Struktura i funkcje systemu pozostały bez zmian, dzięki czemu użytkownicy mogą korzystać z niego w taki sam sposób jak dotychczas. Nową oprawę graficzną nadano także wersji demonstracyjnej dostępnej pod adresem http://demo.sare.pl/, którą dodatkowo rozbudowano o wszystkie funkcje wprowadzone w systemie w ciągu ostatniego półtora roku. Nowy layout systemu zgodny jest z wyglądem strony www.sare.pl i wszystkich materiałów wizualnych.
– Wszystkie zmiany prowadzimy w oparciu o sugestie klientów i najnowsze trendy związane z projektowaniem aplikacji internetowych. Zmiana layoutu systemu oraz rozbudowania wersji demonstracyjnej jest punktem kończącym serię kilkunastu zmian funkcyjnych wprowadzonych w systemie – powiedział Krzysztof Dębowski, Dyrektor Zarządzający SARE. – Wśród ostatnich udoskonaleń można wymienić wprowadzenie funkcji targetowania behawioralnego, RSS czy nowych opcji w module raportów – dodaje.
SARE to pierwsza polska firma specjalizująca się w e-mail marketingu. Dostarcza narzędzie umożliwiające samodzielne stworzenie mailingu, zarządzanie bazą adresową i obserwację wyników poszczególnych kampanii. System wykorzystywany jest m.in. do obsługi newsletterów, kampanii reklamowych i informacyjnych, konkursów, programów lojalnościowych, komunikacji wewnętrznej i relacji inwestorskich.
Wśród klientów SARE znajdują się takie marki, jak: Premiumclub, Siemens, Media Markt, Saturn, Lexus, Danone, Agros Nova, Mieszko, Winterthur, Commercial Union, Getin Holding, Grupa Hotelowa Orbis, Stena Line, Masterlink, Black Red White, W. Kruk, Reader’s Digest, Reporter, Netsprint i Bankier.pl.
Wpisy promowane
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
Wydarzenia
E-COMMERCE CHALLENGE 2024
23.05.2024 - 24.05.2024
Code Europe
10.06.2024 - 11.06.2024
Najnowsze wpisy
- ERLI: Szybsze zwroty w paczkomatachERLI uruchomił dla swoich klientów nową usługę, dzięki której zwroty zakupów mają być nie tylko szybsze i wygodniejsze, ale również ...
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.