Nowy wygląd serwisu Gratka.pl

Opublikowano: 17 grudnia 2004. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Gratka.pl zmieniła wygląd swoich stron. Zmiany dotyczą nagłówka, grafiki, nawigacji oraz miejsc reklamowych. Według Artura Cichonia, Wiceprezesa Zarządu spółki zarządzającej serwisem, główną przyczyną zmian była potrzeba ułatwienia użytkownikom poruszania się po serwisie oraz ‚odchudzenie’ stron tak, by efektywniej się ładowały.

Podstawowa zmiana polega na usunięciu menu pionowego, które było stale obecne z lewej strony serwisu. W zamian rozszerzono funkcjonalność menu poziomego. Część poradnikowa został skupiona w jednym miejscu. Butony reklamowe przeniesiono do kolumny reklamowej z prawej strony, zredukowano ilość miejsc reklamowych na banery i billboardy.

‚Serwis gratka.pl od początku działalności koncentrował się na ogłoszeniach i części poradnikowej. Po prawie pięciu latach istnienia osiągnęliśmy ponad pół miliona ogłoszeń i około milion unikalnych użytkowników miesięcznie. Taka skala działalności wymaga nowych rozwiązań w strukturze i prezentacji serwisu. Mamy nadzieję, że dzięki wprowadzonym zmianom, nasz serwis będzie jeszcze bardziej przyjazny Internautom i czynności związane ze znalezieniem lub zmieszczeniem ogłoszeń będą prostsze i szybsze ‚ – podkreśla Artur Cichoń.

Na www.gratka.pl dostępna jest baza ogłoszeń, ponad 550 tysięcy.

W listopadzie serwis został odwiedzony przez 990 tysięcy unikalnych użytkowników i jest liderem w grupie serwisów ogłoszeniowych.

http://www.gratka.pl

Sylwester KozakNowy wygląd serwisu Gratka.pl

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.