Nowy wymiar telewizji

Opublikowano: 30 stycznia 2009. Kategoria: Bez kategorii. Tagi: , , , , , , , , , , ,

Na maj przewidziana jest amerykańska premiera kanału telewizyjnego Epix, dostępnego w internecie. Twórcą Epix jest spółka Studio 3 Network, w skład której wchodzą potentaci rynku filmowego: MGM, Paramount Pictures i Lions Gate – dowiaduje się Rzeczpospolita.

Stacja ma nadawać premiery filmów oraz programów rozrywkowych w systemie „video on demand” (VOD). Na początek w ofercie ma się znajdować około 15 tys. tytułów, a podczas odsłony kanału w internecie ma być dostępny film „Ciekawy przypadek Benjamina Buttona” wraz z ekskluzywnymi programami dotyczącymi tejże produkcji.

A jak to wygląda w Polsce? Nie ma jeszcze wielkich wytwórni, ale pojawiają się platformy, które chcą propagować idee telewizji na żądanie. W tym tygodniu weszła na rynek internetowy platforma Tvscreen.pl oferująca filmy, programy rozrywkowe oraz produkcje dokumentalne.

Marek Szklarz z Digital Partners, który jest operatorem Tvscreen.pl przyznaje w wypowiedzi dla Rzeczpospolitej, że platformy opierające się na usłudze VOD mają ogromną przyszłość i mogą stać się takim samym miejscem dystrybucji produkcji filmowych jak kino oraz DVD.

http://www.rp.pl/artykul/67344,255792_Telewizjom_rosnie_nowa_konkurencja_w_Internecie.html

Sylwester KozakNowy wymiar telewizji

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.