Xbox 360 sprzedaje się tak dobrze, że Microsoft nie zamierza w najbliższej przyszłości prezentować jego następcy.
Firma Microsoft potwierdziła, że na czerwcowych targach E3 nie przedstawi nowej konsoli Xbox. Przedstawiciele spółki dodali także, że klienci nie powinni spodziewać się takiego ogłoszenia w najbliższym czasie.
Doceniamy zainteresowanie naszym planami na przyszłość, ale możemy potwierdzić, że nie będzie rozmów na temat nowej konsoli Xbox na E3 lub w najbliższym czasie. 2012 rok jest dla nas rokiem Xbox’a 360 – powiedział Frank Shaw, szef komunikacji korporacyjnej w Microsofcie.
Firma ma dobre powody by nie spieszyć się z wydaniem nowej konsoli. 2011 rok był najlepszym w historii dla Xbox’a 360 – urządzenie sprzedawało się lepiej niż produkty konkurencji. Nie ma więc potrzeby by prezentować następcę; Microsoft będzie chciał „wycisnąć” możliwie najwięcej z obecnej generacji konsoli. Nie oznacza to jednak, że prace nie są prowadzone – pod koniec stycznia pisaliśmy o tym, że „Xbox 720” może nie wspierać używanych gier.
za: allthingsd, zdjęcie: microsoft
Wpisy promowane
- Wycena jednoosobowej działalności gospodarczej. Metody.Wycena jednoosobowej działalności gospodarczej (firmy jednoosobowej) bazuje na tych samych metodach, które stosuje się w wycenie innych podmiotów biznesowych. Wycena ...
- Przewaga Biura Rachunkowego Online nad Stacjonarnym Biurem RachunkowymW dzisiejszych czasach, kiedy technologia rozwija się w zawrotnym tempie, coraz więcej przedsiębiorców decyduje się na korzystanie z usług biur ...
Wydarzenia
AI Biznes Forum
29.10.2024 - 30.10.2024
Najnowsze wpisy
- Duński sklep Coolshop wchodzi na polski rynekDuński sklep internetowy Coolshop oficjalnie rozpoczął działalność w Polsce, oferując szeroki asortyment produktów. W ofercie znajduje się ponad 45 tysięcy ...
- BaseLinker Index: Wzrost kondycji polskiego e-commerce we wrześniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, która jest jednym z kluczowych systemów do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online w regionie CEE, opublikowali najnowszy ...
- Shoper wzmacnia współpracę z AlsendoShoper, znany dostawca rozwiązań e-commerce na abonament w Polsce, zacieśnia współpracę z firmą Alsendo, specjalizującą się w logistyce dla sklepów ...
- Webinary jako Nowa Forma Dochodu: Analiza Polskiego RynkuW tym roku najbardziej dochodowy polski webinar dotyczył ratownictwa medycznego i zarobił ponad 83 tys. zł. Wydarzenia online z branży ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.