Norweska grupa Scandinavia Online AS (SOL) zdecydowała się podjąć współpracę z nugg.ad, aby na serwisach portalu Sol.no oferować produkty targetowania behawioralnego o łącznym zasięgu 1,4 miliona UU tygodniowo. Sol.no nalezy do czołówki portali norweskich, oferując szeroki wachlarz kategorii tematycznych, od blogów i ecommerce po news i rozrywkę.
“Rozpoczynając współpracę z SOL, kolejnym klientem o bardzo jakościowym kontencie, pozwalamy na zbudowanie znaczącej przewagi przy wykorzystaniu Predykcyjnego Targetowania Behawioralnego. Pozyskanie takiego klienta stanowi dla nas potwierdzenia potencjału naszych rozwiazań i umacnia znacząco naszą pozycję na rynku”, mówi Stephan Noller, CEO nugg.ad.
“Zapotrzebowanie na pełniejszą analizę użytkownika w oparciu o najlepsze rozwiązania, istniało na norwskim rynku od dłuższego czasu. Jesteśmy przekonani, że rozpoczęcie współpracy z tak silnym partnerem, jest dla nas wielkim krokiem naprzód w dobie zmian modeli sprzedaży reklamy internetowej”, ocenia Anders Frogner, Vice President Sales & Marketing, Scandinavia Online.
Nawiązanie współpracy SOL z nugg.ad, umożliwia od teraz dostęp do rozwiąń Predykcyjnego Targetowania Behawioralnego nugg.ad na wszystkim rynkach skandynawskich, gdyż nugg.ad pracuje już w Szwecji z Expressen członkiem Bonnier Group, oraz ExtraBladet największym portalem w Danii.
nugg.ad wzmiacnia także swoją pozycję na macierzystym rynku niemieckim, poprzez sformalizowanie współpracy z Axel Springer Media Impact oraz eBay Advertising Group.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.