Numer dostępowy Home.pl

home.pl uruchomił ogólnopolski numer dostępowy do Internetu (dial-up) dedykowany małym firmom. Infrastrukturę teleinformatyczną oraz poprawność funkcjonowania usługi zapewnia operator telekomunikacyjny Energis Polska.

dial@home to usługa wdzwanianego dostępu do Internetu realizowana przez ogólnopolski numer 020 92 15, dostępna dla abonentów największych w Polsce operatorów telefonii stacjonarnej (m.in. Telekomunikacja Polska, Netia, Telefonia Dialog, El-net).

Usługa zapewnia realizację wysokiej jakości połączeń dla modemów wykorzystujących zarówno zwykłe linie telefoniczne jak i cyfrowe (ISDN). Uruchomienie usługi możliwe było dzięki wykorzystaniu nowoczesnej i wydajnej infrastruktury teleinformatycznej firmy Energis Polska.

home.pl pozycjonuje swoją usługę jako rozwiązanie dedykowane małym firmom, stanowiące uzupełnienie oferty usług internetowych (m.in. webhosting, rejestracja i utrzymanie domen internetowych), w których spółka jest rynkowym liderem.

„Uruchomienie ogólnopolskiego numeru dostępowego to element strategii zakładającej możliwie szybkie tworzenie komplementarnej oferty usług internetowych dla sektora małych i średnich przedsiębiorstw. Naszą siłą jest posiadanie ponad 50-ciu tysięcy Klientów usług webhostingowych, w których upatrujemy potencjalnych użytkowników dial@home. Istotnym jest również fakt naszego doświadczenia w obsłudze wdzwanianego dostępu do Internetu, bowiem usługę tą realizowaliśmy w regionie stołecznym od 2000 roku. Mamy więc wiedzę o potrzebach Klientów i profesjonalne rozwiązanie co w praktyce powinno zagwarantować nam dobrą pozycję na rynku usług dial-up” – mówi Piotr Kapcio, dyrektor ds. marketingu home.pl

Korzystanie z usługi nie wymaga od abonentów podpisywania oddzielnych umów a koszt użytkowania numeru dostępowego dial@home jest równy cenie połączenia lokalnego realizowanego z sieci danego operatora.

http://home.pl/dialup/

Wpisy promowane

Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.

Przewiń do góry