O czym myśli Twój e-klient?

Opublikowano: 31 marca 2008. Kategoria: Rynek. Tagi:

W dniach 12-13 maja w Centrum Finansowym Puławska w Warszawie odbędzie się konferencja @Rewolucja Biznesu. Celem projektu jest pokazanie profesjonalnego i nowoczesnego podejścia do poznania świata e-klienta. Jego zrozumienie i poznanie zachowań behawioralnych umożliwi tworzenie komunikacji z e-klientem w sposób naturalny i bardziej skuteczny.
Koncepcja projektu @Rewolucja Biznesu opiera się na głównych wyznacznikach e-biznesu, najważniejszych etapach działań nazwanych cztery Z. Są one drogą pozyskania użytkownika jako naszego e-klienta.

Pierwsze Z: Znaleźć
Pierwszy wyznacznik odpowiada na pytanie w jaki sposób prowadzić działania marketingowe, tak aby e-klient nas zobaczył, o nas usłyszał, w oparciu o zachowania behawioralne. Pozycjonowanie służy dotarciu do e-klienta w sposób naturalny, tak aby nie zdawał sobie nawet sprawy z kierowania przekazu reklamowego.

Drugie Z: Zobaczyć
Jak konstruować przekaz by był on zauważony przez klienta na tle morza innych komunikatów reklamowych? Gdzie i jak zamieszczać naszą informację, by była ona wysłuchana bądź zauważona przez naszego e-klienta? O zasadach eye-trackingu powinien wiedzieć każdy e-marketer i wedle nich kierować przekazy komunikacyjne i reklamowe.

Trzecie Z: Zapragnąć
Po tym jak klient nas znajdzie i zobaczy musi nas zapragnąć. Pragnienie jest podstawą decyzji zakupowych. Jak uwieść e-klienta? Jakie działania przeprowadzić w ATLu a jakie w BTL by nas zapragnął? Odpowiedzią są tajniki neuromarketingu.

Czwarte Z: Zostać naszym e-klientem
By E-Klient został naszym lojalnych klientem musimy budować silne relacje pozakupowe w ramach dużych grup społecznościowych i oprzeć je na długofalowej e-lojalności. Zmierzenie bezpośredniego wpływu podświadomości e-klienta na jego decyzje zakupowe pozwala zwiększyć skuteczność oraz profesjonalizm komunikacji biznesowej przy nastawieniu na konkretne wyniki i rezultaty.
Projekt składa się z trzech etapów:
1.    Badanie i Raport – reprezentatywne badanie zachowania konsumenckiego e-klienta, którego wyniki przedstawione zostaną w postaci narzędzia do prognozowania, planowania i podejmowania decyzji sprzedażowych, reklamowych i promocyjnych
2.    Konferencja – premiera informacji zebranych poprzez badanie odbędzie się na konferencji poświęconej przedstawieniu wyników badania, rekomendacji rynkowych oraz najlepszych praktyk przez ekspertów projektu i zaproszonych gości
3.    Warsztaty – służą przekazaniu doświadczeń i podniesieniu praktycznych kompetencji uczestników projektu w obszarze 4Z e-biznesu

www.internet.nf.pl

Hanna LaskowskaO czym myśli Twój e-klient?

Podziel się!

O autorze

hania