W dniach 12-13 maja w Centrum Finansowym Puławska w Warszawie odbędzie się konferencja @Rewolucja Biznesu. Celem projektu jest pokazanie profesjonalnego i nowoczesnego podejścia do poznania świata e-klienta. Jego zrozumienie i poznanie zachowań behawioralnych umożliwi tworzenie komunikacji z e-klientem w sposób naturalny i bardziej skuteczny.
Koncepcja projektu @Rewolucja Biznesu opiera się na głównych wyznacznikach e-biznesu, najważniejszych etapach działań nazwanych cztery Z. Są one drogą pozyskania użytkownika jako naszego e-klienta.
Pierwsze Z: Znaleźć
Pierwszy wyznacznik odpowiada na pytanie w jaki sposób prowadzić działania marketingowe, tak aby e-klient nas zobaczył, o nas usłyszał, w oparciu o zachowania behawioralne. Pozycjonowanie służy dotarciu do e-klienta w sposób naturalny, tak aby nie zdawał sobie nawet sprawy z kierowania przekazu reklamowego.
Drugie Z: Zobaczyć
Jak konstruować przekaz by był on zauważony przez klienta na tle morza innych komunikatów reklamowych? Gdzie i jak zamieszczać naszą informację, by była ona wysłuchana bądź zauważona przez naszego e-klienta? O zasadach eye-trackingu powinien wiedzieć każdy e-marketer i wedle nich kierować przekazy komunikacyjne i reklamowe.
Trzecie Z: Zapragnąć
Po tym jak klient nas znajdzie i zobaczy musi nas zapragnąć. Pragnienie jest podstawą decyzji zakupowych. Jak uwieść e-klienta? Jakie działania przeprowadzić w ATLu a jakie w BTL by nas zapragnął? Odpowiedzią są tajniki neuromarketingu.
Czwarte Z: Zostać naszym e-klientem
By E-Klient został naszym lojalnych klientem musimy budować silne relacje pozakupowe w ramach dużych grup społecznościowych i oprzeć je na długofalowej e-lojalności. Zmierzenie bezpośredniego wpływu podświadomości e-klienta na jego decyzje zakupowe pozwala zwiększyć skuteczność oraz profesjonalizm komunikacji biznesowej przy nastawieniu na konkretne wyniki i rezultaty.
Projekt składa się z trzech etapów:
1. Badanie i Raport – reprezentatywne badanie zachowania konsumenckiego e-klienta, którego wyniki przedstawione zostaną w postaci narzędzia do prognozowania, planowania i podejmowania decyzji sprzedażowych, reklamowych i promocyjnych
2. Konferencja – premiera informacji zebranych poprzez badanie odbędzie się na konferencji poświęconej przedstawieniu wyników badania, rekomendacji rynkowych oraz najlepszych praktyk przez ekspertów projektu i zaproszonych gości
3. Warsztaty – służą przekazaniu doświadczeń i podniesieniu praktycznych kompetencji uczestników projektu w obszarze 4Z e-biznesu
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.