8 października 2007 r. ASTER, dostawca trzech usług telekomunikacyjnych: telewizji, internetu i telefonu rozpoczął kampanię reklamową pod hasłem: „O niebo szybszy internet! Dla każdego, już od dziś”. Kampania potrwa do 31 października br.
Celem kampanii jest poinformowanie o istotnej zmianie parametrów w ofercie internetowej ASTER, ze szczególnym podkreśleniem zwiększenia prędkości. W najczęściej wybieranym przez klientów ASTER pakiecie TwójDom transfer powiększono do 6 Mb na sekundę.
Kampania skierowana jest do młodych i aktywnych mieszkańców Warszawy.
Motywem wiodącym w kampanii jest samolot, niebo i chmury, a związane z nim hasło: „O niebo szybszy internet! Dla każdego, już od dziś” podkreśla przyśpieszenie i swobodę jaką daje prędkość.
Kampania potrwa od 8 do 31 października 2007 r. Podstawowym medium jest internet, a formy reklamowe tj. toplayery i bannery będzie można zobaczyć na głównych portalach: Onet.pl, Wp.pl, Interia.pl, TVN24.pl, Gazeta.pl oraz na wybranych portalach tematycznych.
Jednocześnie prowadzone będą niestandardowe działania w największych warszawskich kinach, m.in. naklejki na zagłówkach foteli, dystrybucja limitowanej serii czekoladek ASTER „Niebo w gębie” oraz ulotek w kształcie samolotów.
www.aster.pl
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.